wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Een Kamei armsteun ingezet, wel even een HZN10 bitje moeten gaan lenen om de stoelgeleiders weer goed vast te kunnen krijgen, een Torx T50 past net niet lekker genoeg.
Nog een VW item binnengekregen in de vorm van een uitlaatsierstuk voor de 1.4, mooie zware RVS kwaliteit made in Germany, daar ben ik wel van, dan maar iets duurder maar je voelt het al aan het gewicht, build to last!
Meteen een lakstiftje mee laten komen, voor de hele kleine.....

Armsteun is heel fijn trouwens en snel in te bouwen, zit niet als een originele vast in de vloer en console maar met solide beugel gebout onder de stoelgeleiders, is van Kamei, kostte me 104,- en armleuning zelf is dezelfde als het origineel.

Waar heb je het sierstukje besteld ?
 
Volkswagen  Polo 1.2 Tsi R-line  1.2 Tsi 143PK 234NM DSG stage 2+ by vagtechniek 
mafeinb.jpg

R Line bumper er vandaag op gezet. :rolleyes:


Groot verschil in aanzicht, erg mooi de combi van rood en zwart! Nu nog OEM xenon koplampen?

*wilt graag zelf OEM xenon lampen*
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo AW Comfortline  1.0 TSI 95PK - DSG 
Groot verschil in aanzicht, erg mooi de combi van rood en zwart! Nu nog OEM xenon koplampen?

*wilt graag zelf OEM xenon lampen*

6C LED ligt op de plank
rHkrpZc.jpg

Kijk tot nu toe elke dag de auto even na als ik wegloop, haha.


Zoon r-line grill is wel bijzonder mooi ja :hearteyes:. Misschien een brutale vraag maar wat koste het om de bumper op kleur te spuiten?

Niets Stick Out Tongue

De bumper was al in kleur, een gebruikte bumper.
 
Audi  A1 8X 2x S-line  2.0 TDI 143pk 
  • Leuk
Waarderingen: iichel en Uniqpolo
Vandaag van iichel wat R-line stoelen overgenomen en ook nog meteen de stoelverwarming ingebouwd. Toppertje die CableGuy. Enorm bedankt!!

En ergens in de kerstvakantie ook mijn hemel inbouwen, dankzij kabelsetje van The CableGuy!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI BlueMotion 103pk by VVT 
  • Leuk
Waarderingen: Uniqpolo
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!