David1981
Nieuw lid
Duur geintje? Waar heb je het laten doen..
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Bij AS Chiptuning. Doen ze op lokatie. Chiptuning en EGR wegschrijven € 275.- 5 jaar software garantie en certificaat.
Volkswagen
Polo 6R
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Duur geintje? Waar heb je het laten doen..
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Zelf gedaan?Een nieuwe voorruit geplaatst!![]()
lampjes die erin zatten hadden al redelijk wat branduren. Zitten nu Osram Cool Blue Intense 5500k D1S in. Aanrader als lampHad dezlfde in de Polo, goed in de hand liggende pook vond ik.Pook vervangen voor die van een A1.
Was nog best een gedoe om die oude los te krijgen vanwege het metalen ringetje die voorkomt dat de pook omhoog komt bij trekken.
Zelf gedaan?![]()
lijkt dat zo of zit er aardig wat kleurverschil tussen de stoelverwarmingsknoppen en de afdekplaatjes?
Had dezlfde in de Polo, goed in de hand liggende pook vond ik.![]()
Moet 'm alleen nog wat beter vast maken, hoe had jij dat gedaan? Ringetje wat er aan zat was niet 'fijn' te knijpen eenmaal op de pook geschoven zegmaar.
Kleine slangklem pakken kan ook[emoji1303]
Polo 1.6 TDI Highline
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.