wat betekent dit symbool lampje?

Wil51

Actief lid
110
31
37
Onderweg naar de garage voor onderhoud gingen er 2 waarschuwinglampjes branden. Wat betekenen ze? Handleiding ligt in de auto dus ik kan nu niet kijken.
 

Bijlagen

  • IMG_0250.jpeg
    IMG_0250.jpeg
    135.6 KB · Weergaven: 147
Volkswagen  Polo AW 1.0 TSI Comfortline DSG  1.0TSi 95pk 
Waarschijnlijk 'geen sensor zicht' van de ACC/frontassist. Kan een keertje voorkomen bij kou/natheid/condens. Meestal na een paar minuten weer weg.
Ik heb de garage gebeld en de monteur dacht ook aan vuil voor de camera. Toen ik auto bracht dacht de receptionst dat het alleen een algemene waarschuwing was. Hij had tweede lampje niet gezien.
 
Volkswagen  Polo AW 1.0 TSI Comfortline DSG  1.0TSi 95pk 
Garage heeft net gebeld dat de camera acc gekalibreerd moet worden. Dit kunnen ze niet zelf. Ze zijn sinds een jaar geen vw dealer meer. Dus ik mag dag langer in leenauto rijden.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo AW 1.0 TSI Comfortline DSG  1.0TSi 95pk 
Dat was even schrikken. Kalibreren koste 300 euro. Ze denken dat de camera een tik van iets gehad heeft. Maar ik ben nergens tegen aan gereden, Camera zit achter het VW embleem. Bij het wassen in de wasstraat zagen ze water druppelen linker bovenhoek raam. Kit zat los. Ik heb nooit wat gemerkt als ik door de wasstraat ga of bij regen. Het lijkt wel of iemand wat gedaan heeft met de auto. We hebben wel last van voetballende kinderen voor de deur. Raam is eruit gehaald en opnieuw gekit onder garantie. de camera helaas niet onder garantie. Reservewiel lag in water en die lekkage is ook gevonden en onder garantie gemaakt.. Wat een kleine servicebeurt zou worden pakte helaas anders uit. Auto heeft 2 dagen bij de garage gestaan.
 
Volkswagen  Polo AW 1.0 TSI Comfortline DSG  1.0TSi 95pk 
Ik zag de foto nog in mijn bestanden staan. En nu denk ik had de garage wel gelijk met acc storing en die moet gekalibreerd worden. Het lijkt toch ook op lampje esp storing.
 
Volkswagen  Polo AW 1.0 TSI Comfortline DSG  1.0TSi 95pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!