Wanneer schakelen jullie over van winter naar zomer modus?

Geachte mede forummers

aangezien dat deze vraag nog niet gesteld is zal ik hem maar even stellen.
wanneer wisselen jullie van wintermodus om naar zomermodus?

vandaag waren het al aangenamen temperaturen hier in België en voor de rest van de week geven ze ook temperaturen uit die in principe te hoog zijn voor winterbanden...
wanneer wisselen jullie? of hebben jullie misschien al gewisseld?
plaatjes bij de praatjes mogen natuurlijk ook altijd ;) Big Grin

Daniël
 
Ik heb vandaag afspraak gemaakt bij de garage dat de wintersloffen komende vrijdag bij mij eronder uit gaan. Ik ga de gok wagen dat we geen extreme sneeuwval ect meer gaan krijgen.

Het blijft uiteraard een gok gezien het altijd nog in Maart en April kan sneeuwen en winterse omstandigheden kunnen krijgen.
 
Ik heb inmiddels allang gewisseld en ben er hartstikke blij mee haha. Geen herrie meer onder mijn auto.

3711.jpg
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDi 
Ik wacht nog even tot eind deze maand, en dan mogen ze er van mij ook af. Erg benieuwd hoe de auto dan rijdt, want ik heb er eigenlijk alleen maar in gereden met winterbanden eronder Stick Out Tongue
Volgens mij gaat dat wel bevallen in veel opzichten!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 
Ik vind die side shot van voor echt heel vet!Big Grin
(Die hdr heb ik t dan over;))
Btw achteraan nog allicht nog een klein spacertje om je verlaging wat dikker uit te laten komen?;)
 
VW  6R  1.2TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!