Walter’s VW Golf 7.5 3x R-Line 150PK

Hallo allen,

Begin maart ‘24 scooter rechts voor op Polo gehad, hier door was schade herstel te duur, economisch total loss.
Was all-risk verzekerd, dus kreeg dagwaarde terug en er werd door opkopers op de Polo geboden. Afgelopen week Polo ingeleverd en heb dagwaarde ontvangen, er moest snel een andere auto komen, had maar 5 dagen een leenwagen via de verzekering.

Ik had al langer de wens, als Polo eruit gaat, dan zou het leuk zijn als er een Golf 7.5 R-line automaat er voor terug komt.
Na wat zoeken op internet, kwam ik een “3x” R-line tegen in Indium Grey Metallic uit 2019, met virtual cockpit en donkere dak bekleding.
Er was ook nog een andere met dezelfde prijs, maar van 2018 en alleen buitenkant R-line.

De auto stond aan andere kant van NL, vanaf mij gezien, maar is het zeker waard.

Het is een VW Golf 7.5 ‘19 3x R-line automaat met 1.5L 150PK in Indium Grey metallic geworden.
IMG_9887.jpeg
IMG_9893.jpeg
IMG_9885.jpegIMG_9884.jpegIMG_9891.jpeg
 
Volkswagen  Golf 7.5 Rline  1.5 TSI 150pk 
Prachtige wagen met de juiste styling, hopelijk wil je hem niet ontchroomen en allemaal ali plastic erop doen zoals al mijn dorpsgenoten met een rline golf
Misschien keer 18 inch R velgen en heb dynamisch spiegel knipperlichten. Houd het verder zo, heb niks te klagen kwa looks.
Op achterkant zaten al geen badges.
 
Volkswagen  Golf 7.5 Rline  1.5 TSI 150pk 
Volkswagen  Golf 7.5 Rline  1.5 TSI 150pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!