Waarde van mijn Volkswagen polo 1.2TSI Match highline

Ik ben benieuwd naar de waarde van mijn Volkswagen polo 6R 1.2TSI Highline Match. Hij gaat helaas verkocht worden en ik ben benieuwd naar de waarde op dit moment. Misschien kunnen jullie mij helpen met een indicatie?

Hij heeft +/- 155.000 km. gelopen, beschikt over zo goed als iedere optie (Panoramadak, Xenon lampen en Stoelverwarming) en heeft een volledige onderhoudshistorie.
Ook is er Apple Carplay ingebouwd.
 

Bijlagen

  • WhatsApp Image 2023-04-04 at 19.30.31 (1).jpeg
    WhatsApp Image 2023-04-04 at 19.30.31 (1).jpeg
    779.8 KB · Weergaven: 52
  • WhatsApp Image 2023-04-04 at 19.30.32.jpeg
    WhatsApp Image 2023-04-04 at 19.30.32.jpeg
    742.2 KB · Weergaven: 51
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk 
Het bouwjaar is 2012
Is al redelijk op leeftijd, maar verder ziet de Polo er goed uit. Zeker stoelverwarming is een optie die veel mensen wel fijn vinden! Ook een 3 deurs Polo zie je niet vaak! En dat pano dak, pohh. Zou bijna mijn eigen Polo ervoor verkopen! Ik zou zeggen kijk op Marktplaats, zoek jouw opties erbij. Zo kan je zien wat er zo ongeveer voor gevraagd wordt.
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
  • Leuk
Waarderingen: DaanKoppel
Let wel op want de 3-deurs verkopen veel moeilijker en gaan vaak voor een stuk minder weg dan de geadverteerde prijzen. Je opties en motor zijn wel top voor doorverkoop (y)
Ik merk juist vaak dat 3 deurs schaars zijn en sommige mensen 3 deurs graag willen hebben! Voordat ik de 5 deurs Polo kocht wilde ik ook een 3 deurs, maar die was voor mijn ogen verdwenen. Een 5 deurs is wel veel praktischer inderdaad.
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!