Waar ga jij heen deze zomer ?

Vorig jaar geweest, om lekker op het strand te bakken en af en toe een uitstapje te maken in Gran Canaria prima!
Half juni zit ik er weer 2 weken. Vorig jaar hadden we het Lopesan Baobab, echt een super hotel, helemaal nieuw. Dit jaar gaan we eens kijken in Lopesan Costa Meloneras.
 
Vorig jaar geweest, om lekker op het strand te bakken en af en toe een uitstapje te maken in Gran Canaria prima!
Half juni zit ik er weer 2 weken. Vorig jaar hadden we het Lopesan Baobab, echt een super hotel, helemaal nieuw. Dit jaar gaan we eens kijken in Lopesan Costa Meloneras.

Ik zal je de foto's sturen... (als je wilt he) ik ga 12 mei naar Lopesan Costa Meloneras ;)
 
BMW  1 serie  1.6 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!