Waar ga jij heen deze zomer ?

Webgangster

Beheerder / Webhoster
Beheerder
MyPolo - Team
559
19
32
Over paar maanden is het weer zomer vakantie voor de meeste gok ik. :?::!:
Ben wel benieuwd waar iedereen naar toe gaat dit jaar.

Ik ga over paar weken een volle week naar Maspalomas (Gran Canaria).
Mensen die hier ooit is zijn geweest ? Hoe was het ?

Webgangster
 
BMW  1 serie  1.6 
Weekje weg met de blagen van scouting jongens en meisjes van 10 tm 14 jaar. We gaan een weekje kamperen op een scoutinglabelterrein in Heeze. En dan kom ik zaterdags terug. Waarna ik de Zondag vertrek met de Polo naar Parijs om aldaar aan te sluiten bij de Rowans (jongens van 15 tm 18 jaar) Waar ik nog een weekje ontspanning heb :)
 
Weekje weg met de blagen van scouting jongens en meisjes van 10 tm 14 jaar. We gaan een weekje kamperen op een scoutinglabelterrein in Heeze. En dan kom ik zaterdags terug. Waarna ik de Zondag vertrek met de Polo naar Parijs om aldaar aan te sluiten bij de Rowans (jongens van 15 tm 18 jaar) Waar ik nog een weekje ontspanning heb :)

Succes dan maar! Maak maar vat een afspraak met de spuiter als je terug komt uit parijs. Ben laatst met de aygo geweest maar man wat zijn die lui lomp met auto's. Kortom auto in de garage daar en alles met de metro doen
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!