VW = Veel Werkplaats? Polo zeer onbetrouwbaar?

Ik ben hoofdgebruiker van mijn auto, enkel als ik de auto start en het infotainment systeem geladen is wilt het de hele tijd mijn settings bijwerken.

Zelf zal ik er ook nu niks meer aan doen aangezien deze toch nog naar de dealer gaat en daar dan hopelijk opgelost wordt.
 
Volkswagen  Polo GTI 2023  2.0 TSI 207 PK 
Om even terug te komen over mijn infotainment systeem. Ik ben bij de dealer geweest, heeft daar een hele dag gestaan en ze hebben de auto uitgelezen en alles.

Blijkt een veel voorkomend probleem te zijn en ze hebben helaas nog geen software update om dit op te lossen. Zou deze update er komen zou ik direct een belletje krijgen om mijn auto de laten updaten! Nu afwachten hoe lang dit nog gaat duren.
 
Volkswagen  Polo GTI 2023  2.0 TSI 207 PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!