VW RCD650XL Apple Carplay Bluetooth Multimedia radio ervaringen?

Ik heb dat inderdaad gemerkt toen ik naar frankrijk reed. In belgie kwam hij soms stil te zitten. Ik zelf luister bijna geen radio. Heb een sd kaart van 64 gb met muziek dus dat gaat zowiezo wel een tijdje mee.
Of heel soms beluister ik muziek via spotify als ik geen zin heb in de sd en/of funx uit het bereik valt.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 tdi BM 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
Kan iemand bevestigen dat overstap van RNS naar RCD 330 plug en play is en dat de parkeersensoren automatisch werken op het nieuwe systeem?

Ja ik kan dit bevestigen

Ik zou even contact opnemen met onderstaande, zij kunnen jullie dat vast vertellen.
AUTOPAR & WHATSAPP
Je kan elk moment van de dag een vraag stellen aan Autopar.nl over dit product: Whatsapp 0612445461
https://www.autopar.nl/vw-rcd660-apple-carplay-bluetooth-multimedia

Nee is duur daar, koop het bij mij voor vele malen goedkoper :)
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
Bedankt voor de snelle reacties. Dat is inderdaad aardig aan de prijs. Hoopte er al 1 via Ali te bestellen en dan hopelijk geen extra invoerrechten te betalen :)

Wat kosten ze bij jou Juno?
Ben op zoek naar de laatste versie met CarPlay.
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TSI 
Heeft de persoon die er over twijfelde om de rcd330 plus te kopen deze onderhand binnen?

Zoja ben ik zeker benieuwd hoe die bevalt.
Beschik op dit moment nog over de rns 310 met externe bt module. Dat is allemaal net niks.

En waar die uiteindelijk besteld is.
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 tdi Chipped 100pk 
Ik heb een paar dagen terug de RCD330 (nieuwe versie, 187B) besteld op Ali. Als ik hem binnen krijg zal ik mijn ervaring delen.
Hoor er veel goede verhalen over. Ik ga hem gebruiken voor Apple Carplay met name Waze (navigatie) en Spotify.
Ik vroeg mij af of jij de unit al binnen hebt? Zelf zit ik er ook aan te denken om er een aan te schaffen om android auto te kunnen gebruiken.
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 140pk 7DSG 
Ik vroeg mij af of jij de unit al binnen hebt? Zelf zit ik er ook aan te denken om er een aan te schaffen om android auto te kunnen gebruiken.
Jep. Ik gebruik Carplay alleen voor de lange ritten, als ik navigatie nodig heb etc. want iedere keer de kabel in mijn iphone steken vind ik niet zo handig, tevens is het constant opladen ook niet goed voor de batterij.
Ik gebruik vooral de bluetooth functie voor muziek en af en toe handsfree bellen.
 
Jep. Ik gebruik Carplay alleen voor de lange ritten, als ik navigatie nodig heb etc. want iedere keer de kabel in mijn iphone steken vind ik niet zo handig, tevens is het constant opladen ook niet goed voor de batterij.
Ik gebruik vooral de bluetooth functie voor muziek en af en toe handsfree bellen.
Bedankt voor jouw reactie. Ik weet niet of jij de radio vaak gebruikt, maar ik vroeg mij af of jij het gebrek aan AF en TP als storend heb bevonden. Of merk je niet dat het er niet op zit?
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 140pk 7DSG 
Bedankt voor jouw reactie. Ik weet niet of jij de radio vaak gebruikt, maar ik vroeg mij af of jij het gebrek aan AF en TP als storend heb bevonden. Of merk je niet dat het er niet op zit?
AF? Dat is dat met RDS toch? Die is deels wel aanwezig, onder de frequentie is de naam van het station in het klein geschreven. Er is geen lijst met zenders te vinden helaas. Dat mis ik persoonlijk niet, maar ik luister ook niet meer echt radio, meer spotify via bluetooth/carplay. TP heb ik ook op de RCD510 nooit gebruikt.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!