VW Polo meets Nivus - facelift 2022?

Snowdude

Bekend lid
1,527
758
122
Zoals jullie al wel gezien zullen hebben heeft VW Brasil de nieuwe SUV/Crossover/Coupe onthuld genaamd de Nivus.
Wat groter dan de T-Cross en een , voor VW begrippen, gewaagd uiterlijk in Coupe vorm.

Nu kwam ik op het net een facelift versie van de Polo tegen. Dit is wat je krijgt wanneer de Polo en de Nivus een kindje zouden krijgen. :mrgreen:
Wat vinden jullie? Zou dit de nieuwe neus en kont moeten worden van de Polo 2022? En als ze willen blijven concurreren met auto's als de Clio, Corsa en 208 zullen ze met een hybride versie van de Polo moeten komen.

2022-polo-facelift-and-nivus-r-spice-up-volkswagen-s-lineup_1.jpg2022-polo-facelift-and-nivus-r-spice-up-volkswagen-s-lineup-144288_1.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: WiZZiEJP
Ik vind het een mooie auto, vooral de achterkant maar ook de voorkant mag er zijn. Ben nu wel zo'n beetje klaar met de velgen in dezelfde stijl. Met gepolijste spijlen, vind het allemaal zo op elkaar lijken. Deze kleur vind ik ook niks.
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
Deze grill is gewoon de suv design taal van VW. Dit zal niet snel op een niet-suv zoals een polo komen. Vergelijk maar even met de t-cross, dat is basically een verhoogde polo maar ziet eruit als deze nivus. De voorkant van de t-cross komt ook in de buurt van deze. Op deze manier wil VW onderscheid maken in hun suv designs en straat auto designs. (Voor zover dit een échte suv is natuurlijk ;) )
 
Volkswagen  2022 Polo Business R+  TSI 
Mistlampen zien er wat lomp groot uit.
Zwarte balk achter zou ik weglaten, lijkt teveel op nieuwe peugeot 208.
Kleur en velgen, zijn mijn smaak ook niet.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!