VW POLO GTI AW review

Denk dat we een meeting moeten hebben met alleen polo aw GTI zou wel super vet zijn.

Ik denk dat het een hele gezellige meeting wordt.

Telkens als ik een Polo GTI op de weg tegenkom wordt er naar mij geseind, gezwaaid, gaat er een duimpje omhoog en zie ik een grote smile.
 
VW  Polo GTI  2.0 TSI 
Mijn eerste schade..

Ik kwam vanochtend bij mijn Polo aan en trof de schade op de voordeur aan de bijrijderskant.
Mijn eerste reactie was al snel: Schade met opzet.

Er zit wat wit stof/steen op de plekken alsof het met een steen is gebeurd.
Nu een goed schadebedrijf in regio Rotterdam zoeken die dit zo goed mogelijk kan herstellen zodat er niks meer is te zien..o_O

3008330084
 
VW  Polo GTI  2.0 TSI 
Damn....nasty zeg. Waarom doen mensen dit. Klote voor je!

Ja thanks man. Ik snap het ook niet..

Wat voor onderneming heb je, als ik vragen mag natuurlijk?
Een uitzendbureau. Maar ik weet 100% zeker dat dit niet door één van mijn uitzendkandidaten is gedaan.
Ik woon in Rotterdam centrum, dit is hier de orde van de dag ben ik bang.

Grrr balen zeg echt waardeloos, dit wordt inderdaad opnieuw spuiten.
Lijkt inderdaad met een steen gedaan, jammer dat je dit nooit zelf ziet gebeuren :mad:.

Dat zou mooi zijn:smilingimp:

Leuke review mooie Polo, en uitstekend idee die zwarte spiegelkappen. Balen van de schade ! Je zou bijna gaan denken dat dit uit jalouzie gedaan is.....
Dankjewel.
Ik zal binnenkort even een nieuwe foto met de spiegelkappen uploaden!
Ja, daar ben ik ook bang voor. Daarom dus ook bang voor herhaling..
 
VW  Polo GTI  2.0 TSI 
Das balen man. Dader(s) op het bekende kerkhof.

Tijdje geleden ook meegemaakt met de A3C , Waarschijnlijk een fiets tegenaan gevallen. Put in de kofferklep. Gelukkig was het te herstellen zonder spuiten.

Waardeloos dat mensen zo zijn tegenwoordig.

Ja he, tegenwoordig gaan mensen enorm makkelijk met elkaars bezittingen om.
Ikzelf ben ook echt panisch wanneer ik ergens mijn auto moet neerzetten. Ik loop liever een straat meer met de gedachte dat de auto "goed staat".
Pas heb ik mijn auto gewassen en ben ik er een rondje omheen gaan lopen.. hoeveel deurafdrukken en krassen ik nu alweer zie..
 
VW  Polo GTI  2.0 TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!