VW POLO GTI AW review

Denk dat je pas aan de max komt bij topsnelheid vol gas. Maar ik kan wel kijken of hij überhaupt boven de 147 uitkomt natuurlijk. Zal ik eens doen
Je komt al aan de max bij het gewoon doortrekken door de versnellingen, max koppel word niet pas bereikt bij max snelheid.
Dus ja check eens waar die voorbij komt als je nu gas geeft, Kw's vlakken eerder weer wat af als je aan het einde van je toerenbereik komt
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Hier de resultaten. Top was op de teller 255; misschien zat er nog een paar km meer in, maar boeit me niet zo. De 100-200 sprint is wel een substantiele verbetering. De performance monitor gaf max 200 Kw aan (272 pk). Wel erg toevallig dat het exact 200 is. Weet iemand of daar een begrenzing op zit? Lijkt me niet toch.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20191110-091056.jpg
    Screenshot_20191110-091056.jpg
    354.4 KB · Weergaven: 43
  • Screenshot_20191110-091154.jpg
    Screenshot_20191110-091154.jpg
    414 KB · Weergaven: 42
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
  • Leuk
Waarderingen: Singer en Snowdude
Soooo !!! Dat zijn nog eens waardes. Apart dat ie precies 200kW aangeeft, aan de andere kant ligt dat wel in lijn met de auto van @Snowdude, al is die in principe een stage hoger getuned. Misschien is het een soort veiligheidsmarge waar die tegen aan komt.
 
**verkocht***Volkswagen  Cross Polo 6R  1.2 TSI powered by VAG-Techniek 
  • Leuk
Waarderingen: Rosinfield
Ja zou kunnen; heb het even bij VAG techniek nagevraagd. Denk dat mijn auto nog in het ontwikkelingstraject viel. Ze hebben wel een keer of 5 een ritje gemaakt en de ecu daarna aangepast. Soort 1+ zonder rollenbank denk ik. En wie weet hebben zie monitor gebruikt om hem op 200 te zetten. Anyway, ik ben vooral blij met die 14,5 sec op 100-200 km. Dat geeft wel een goede indruk van de performance; een behoorlijke verbetering tov het origineel en ook zoals verwacht ook nog een stukkie beter dan de ABT box
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
  • Leuk
Waarderingen: Snowdude
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!