VW POLO GTI 1.4 TSI 180PK abt, geluid?

Mensen, bedankt voor de reacties! Ik heb de auto zojuist warm gereden en het geluid kwam weer langzaam opkomen "warme motor" ik heb de truc met de olie peilstok geprobeerd en inderdaad het geluid viel meteen weg, gepaard met een behoorlijke ontluchting. Gelukkig ben ik zelf wezen zoeken, want anders had nu mn blok en dsg uit elkaar gelegen. Ga morgen meteen stappen nemen. Fijne avond!
Kijk dat is nou is een gerust stelling voor het slapen gaan, fijn dat het gevonden heb!
Dit ga ik onthouden mischien krijg ik in de toekomst ook dit probleem dan weet ik waar ik zoeken moet.
 
Volkswagen  Polo team 6r  1.2tsi 105pk 
Paar weken verder en vandaag eindelijk een belletje gehad van Heron Amsterdam noord. Zij zeggen inderdaad, teveel vacuum en zijn er bijna zeker van dat het probleem zit in de olie afscheider. Iemand enig idee waar deze zich bevindt? En of dit onderdeel duur is? Er moesten ook nog een aantal dingetjes gedaan worden met de airco, maar hij kwam op een bedrag uit van 1100 euro :eek: Sta met mn rug tegen de muur..
 
Volkswagen  Polo GTI  1.4 TSI 180PK 
Volgens Google kost een olieafscheider rond de €50,- a €60,-? Hoe lang geleden heb je de auto gekocht? Is het een Bovag garagebedrijf? Hoe komt men aan het bedrag van €1100,-?
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
Ik heb de auto helaas particulier gekocht. Zojuist terug van de Heron. En het bedrag wordt nog ff hoger. 1850 euro. Ze hebben het over een olieafscheider in de distributiekast, en dat de gehele distributieklep vervangen moet worden. a 600 euro. Iemand enig idee hoe dit precies zit?
 
Volkswagen  Polo GTI  1.4 TSI 180PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!