VW Polo 6R radio vervangen

Oh lol -> www.youtube.com/watch?v=FsAuR1miYAY

Zal zo nog effe proberen en zal morgen nog eens flitsmeister erop zetten en testen als ik hem zo open zet erbij.
Ik zou ieder geval zeker gaan voor meer memory altijd fijn.
Oh ja! wat ik wel echt balen vind, je kan bij deze radio niet het "home screen" aanpassen.
Links staat dus altijd de app voor de FM radio, je kan deze niet vervangen voor DAB+ app (als je dat hebt aangesloten)
Rechts staat navigatie en music player. Je kan in de settings wel kiezen dat hij een andere app moet openen als je navigatie kiest. Maar dus niet
een andere music player.

Edit: net gecheckt maar krijg geen apps naast elkaar.. even wachten wat verkoper zegt. Het zal vast beginnen met "Hello dear" :')
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!