In Duitsland vanaf 19.650 Euro.
Betekent dit niet wanneer de Blue GT komt dat de Productie van de R-line wordt gestopt (Dus de R-line wordt dan even uniek als de Polo 444)? Lijkt me wel! Hmmm
Bij de VW dealer hier zeiden ze dat ie ongeveer dezelfde prijs zou gaan krijgen als de Polo GTI. ben benieuwd.
Bij de VW dealer hier zeiden ze dat ie ongeveer dezelfde prijs zou gaan krijgen als de Polo GTI. ben benieuwd.
In Duitsland vanaf 19.650 Euro.
Video en foto's op Autoblog site hebben verschillende kentekens:Dus daarom reden ze in Nederland rond: Driven: Volkswagen Polo Blue GT
Het is wel een ander exemplaar dan gespot op deze site (WOB GT 301/ WOB GT 310)
Dat heb ik nooit gezegd, ik heb alleen de Duitse prijzen hier vermeld!volgens 024Polo zou het ongeveer zoiets gaan kosten in DLD...waarschijnlijk in NL dan 20-21.000?
Lijkt me stug. Alleen al de BPM korting door minder CO2 uitstoot t.o.v. de GTI is 3400 Euro. Dat móet je in de prijs terugzien.
Jammer van dat bandengeruis.. betekent dus dat je eigenlijk kleinere velgen moet hebben.. Maar deze velgen zijn wel errug mooi!
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.