VW Polo 6R Blue GT, prijzen bekend!

Ik zou zeggen begin met de achterklep/ spoiler veranderd direct de uitstraling Stick Out Tongue

achterklep is meer bijzaak voor mij, momenteel moet ik met m'n parkeerplaats hier in groningen heeeel erg oppassen voor m'n voor bumper, dus wel liever eerst de bumpers veranderen ;)
en achterklep volgt dan wel een keer :mrgreen:
 
VW  6R  1.2TDI 
Deze auto komt na 1 juli in Nederland en is dan goed voor 20% bijtelling. De GTI is nu 20% en na 1 juli 25%. Je krijgt dus straks minder voor hetzelfde geld als leasert.
 
Het trucje van de Autosalon. De aan de achterzijde verlaagde Polo Bleu GT en een beeld van de 1.4 met uitschakelbare cylinders. wat opvalt is dat de accu voorin geplaatst is. Dit in vergelijking met de GTI.
 

Bijlagen

  • Geneve maart 2012 024a.jpg
    Geneve maart 2012 024a.jpg
    51.1 KB · Weergaven: 227
  • Geneve maart 2012 025a.jpg
    Geneve maart 2012 025a.jpg
    61.8 KB · Weergaven: 126
Volkswagen  Golf VII Variant  2.0 TDI 
Hahaha nooo shit man!
Lekker mensen voor de gek houden met een schroefkit en vervolgens wel de garantie laten verdwijnen als de mensen die er zelf ondersteken :lol:
 
VW  6R  1.2TDI 
over het koppel pk verhaal.

Aan de specs te zien 7.9 naar de 100 en 210 top
zal de 250nm wel heel anders vrij komen.
een hele andere koppel kromming/minder giftig als de gti
Hij ziet er trouwens heel anders uit onder de kap bij een gti zie je de turbo zitten en bij deze motor niet.
oftewel t is een heel ander verhaal kwa rijden denk ik.
 
Ik vind het wel een gaaf ding!!

Voordelen voor mij:
- Belastingvoordeel
- vermogen
- intrieur,stuur (en waarschijnlijk geen plastic dashboard)
- Xenon,led koplampen
- velgen
- KLEUR!!! :)
- bumpers

ofwel, waarom hadden ze deze niet in BM diesel een jaar eerder :(
Ben benieuwd wat de prijs doet! :)

Vraag me alleen wel weer af wat het verbruik werkelijk zal zijn.
De BM stond ook in de boeken van 3.3 /100km, maar met moeite 1 op 25 gemiddeld.
Ik verwacht dat deze dan zo rond de 1 op 17/18 zal doen.
 
Vw  Polo  1.2 tdi 
enig idee wanneer de prijzen + release date uitkomen?

dit is wel een heel interessante auto vind ik! ik heb nu een zwarte BM maar wellicht neem ik een ander kleurtje...

zou het ook mogelijk zijn een R-line pakket erop te zetten?
 
oh jammer vond het erg mooi uitzien haha Big Grin
maar goed die VW Polo Blue GT wil ik serieus eens overwegen gezien we 2014 toch weer wegenbelasting gaan betalen en ik waarschijnlijk volgend jaar dichterbij mijn werk ga wonen (hoef ik eindelijk niet zo veel te rijden meer!)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!