VW Polo 6R Blue GT, prijzen bekend!

el coche seat had je nog gevraagd aan de VW Dealer over dat MF Stuur? zat dat niet standaard er al op? je moet er wel weer 235 euro bij betalen voor een paar knoppies...

Geen Easy Entry? kweenie of het echt zo'n boeiende optie is...maar goed kost 275 euro

ik heb nu een 5 deurs Polo BM maar ik zou 3 deurs ook wel leuk vinden :) zou dat niet eens zo missen...alles went wel
misschien zou ik dan een extra optie kiezen zoals die overpriced bi-xenon xD

als ik hem configureer:
Handgeschakeld
Silk Blue kleur
Executive plus pakket
zijruiten 65%
PDC
Climatronic
MF stuur
Licht zicht pakket
Xenonverlichting incl LED kentekenverlichting (geen DRL??!?!?)

24.550 ex rijkosten klaar maken...Duur??!?! of niet?
 
el coche seat had je nog gevraagd aan de VW Dealer over dat MF Stuur? zat dat niet standaard er al op? je moet er wel weer 235 euro bij betalen voor een paar knoppies...

Geen Easy Entry? kweenie of het echt zo'n boeiende optie is...maar goed kost 275 euro

ik heb nu een 5 deurs Polo BM maar ik zou 3 deurs ook wel leuk vinden :) zou dat niet eens zo missen...alles went wel
misschien zou ik dan een extra optie kiezen zoals die overpriced bi-xenon xD

als ik hem configureer:
Handgeschakeld
Silk Blue kleur
Executive plus pakket
zijruiten 65%
PDC
Climatronic
MF stuur
Licht zicht pakket
Xenonverlichting incl LED kentekenverlichting (geen DRL??!?!?)

24.550 ex rijkosten klaar maken...Duur??!?! of niet?

Tja je kan ook een 90pk R-line nemen met dezelfde opties en DSG, xenon + sunroof dan houd je 2000 eu over en kan je die laten chippen naar 140pk. Enige wat je mist is een jaar lang wegenbelasting vrij rijden.

Ben benieuwd of de Blue GT ook te chippen is ivm cilinderuitschakeling.
 
Tja je kan ook een 90pk R-line nemen met dezelfde opties en DSG, xenon + sunroof dan houd je 2000 eu over en kan je die laten chippen naar 140pk. Enige wat je mist is een jaar lang wegenbelasting vrij rijden.

Ben benieuwd of de Blue GT ook te chippen is ivm cilinderuitschakeling.

Misschien ja maar aangezien ik veel rij zal de Blue GT wel beter passen bij mij...OF ik bespaar mijzelf duizenden euro's (die ik dan kan gebruik voor wegenbelasting en verbruik) en koop een R-line tweedehands
 
Afgelopen zaterdag mijn 1.2TSI met R-line pakket geannuleerd en een Blue GT besteld. Deze komt er als volgt uit te zien:

Candy White
DSG-7
Vier deuren
17"LM velgen Montani in antraciet
Climatronic
Licht en Zicht pakket
Multif. stuurwiel met tiptronic
RCD310 met 6 speaker en multimedia aansluitbox (executive pakket)
35% getint glas achter
Alu pedalen
Bluemotion logo achterklep verwijderen :razz:

standaard heeft de Blue GT al een sportonderstel en een XDS differentieel net zoals de Polo GTI. Zodra de Polo geleverd is zal ik de voorbumper vervangen voor een R-line bumper.
 
Afgelopen zaterdag mijn 1.2TSI met R-line pakket geannuleerd en een Blue GT besteld. Deze komt er als volgt uit te zien:

Candy White
DSG-7
Vier deuren
17"LM velgen Montani in antraciet
Climatronic
Licht en Zicht pakket
Multif. stuurwiel met tiptronic
RCD310 met 6 speaker en multimedia aansluitbox (executive pakket)
35% getint glas achter
Alu pedalen
Bluemotion logo achterklep verwijderen :razz:

standaard heeft de Blue GT al een sportonderstel en een XDS differentieel net zoals de Polo GTI. Zodra de Polo geleverd is zal ik de voorbumper vervangen voor een R-line bumper.

Kan je dat niet gelijk bestellen en met R-line bumper af laten leveren?
 
En als je de dealer nou eens bij aflevering de bumpers al laat omwisselen;)
Hoef jij je er geen zorgen om te maken en heb je het direct zoals jij wilt, moet je het alleen vooraf even in de juiste kleur laten spuiten;)
 
VW  6R  1.2TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!