VW POLO 1.2 TDI BM onderstel voorkant

Beste leden,

Mijn onderstel aan de voorzijde zijn aan vervanging toe gezien ze zijn gaan lekken. (150.000km)
Nu heb ik ze enige tijd verlaagd middels een Eibach setje.

Nu vroeg ik mij af wat het beste is kwa prijs maar ook kwa kwaliteit.
Wat zijn mijn opties?
Nieuwe dempers kosten circa 150,00 p/s origineel etcetc.

Ik hoor graag van jullie.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 105 PK GTD Line 
Heeft iemand foto's met de AP schroefset en dan op verschillende standen? Ik denk wel dat hem ga nemen maar toch nog even de bevestiging. Big Grin
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 105 PK GTD Line 

Dit is zonder stel ringen achter. En voor op het laagste. Kan nog wel lager , maar dan schuren mn banden aan in de wielkuip. Ligt ook aan je et waarde. Want met mn originele velgen, kan hij voor nog wel lager
 
Volkswagen  Golf GTI ED35  2.0TSI 
Kijk ziet er goed uit, ik heb GTI velgen met 2?5/35/17. Moet lekker laag kunnen denk zoals bij jou op de tweede foto. Bedankt ik ga de set bestellen.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 105 PK GTD Line 
Kijk ziet er goed uit, ik heb GTI velgen met 2?5/35/17. Moet lekker laag kunnen denk zoals bij jou op de tweede foto. Bedankt ik ga de set bestellen.

Jaaa dat moet zeker laag kunnen. Zelf heb ik 205/40/17 Er onder, de originele set heeft 215/40/17 .
Met de originele set kan ik nog lager. Maar dat ligt ook puur aan de et waarde van die velgen.

Maar een zeer goede keuze de AP set. Ben benieuwd hoe dat straks bij jou staat. Verwacht wel foto's haha :mrgreen::cool:
 
Volkswagen  Golf GTI ED35  2.0TSI 
  • Leuk
Waarderingen: Christian96
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!