VW Fest 6-7-8 Juli Walibi

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wij zijn idd geweest op de zaterdag, maar wat waren er weinig VW's! Het kampeerveld was nagenoeg leeg of er waren al wat mensen vertrokken ivm de weersvoorspellingen.
We zijn langs de standjes geweest en we zagen daar Xenonlamp.nl staan, toch nog ff een setje H7 xenon + een setje ledstadslichtjes voor de Polo gescoord voâh wènig! Werd ook uiterst vriendelijk geholpen.
 
Idd wat weinig vw's! Een en al plasticfabriek daaro met spoilers zo groot als een kleine auto... Echt een tegenvaller maar we hebben ons wel vermaakt Stick Out Tongue
Ook ik heb nog even een setje h7 6000k gescoord voor weinig :mrgreen: Aardige heren van xenonlamp.nl!



Wel nog de perfecte auto voor Suares gezien (suvtje op het forum):
:mrgreen:

 
@Xander; idd er stond echt heel erbarmelijk spul tussen (lees: Tupperware). Daar zou ik me echt niet op een meeting mee willen vertonen! Maar goed, ieders zijn(haar) smaak. En idd, de heren van Xenonlamp waren echt aardig!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!