VW Fest 6-7-8 Juli Walibi

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb misschien ook wel interesse, maar snap hun pricing niet zo goed. Dus als je 1 dag gaat is de enige optie op de showpaddock gaan staan als ik goed gelezen heb? Dan moet je een gewoon entreeticket betalen van 12 euro, per persoon in de auto of per auto?
 
Ik heb misschien ook wel interesse, maar snap hun pricing niet zo goed. Dus als je 1 dag gaat is de enige optie op de showpaddock gaan staan als ik goed gelezen heb? Dan moet je een gewoon entreeticket betalen van 12 euro, per persoon in de auto of per auto?

Volgens mij word het georganiseerd door 402 events. Dus dat zal wel 12 euro per persoon zijn. Volgens mij zijn bij hun normale entreeprijzen 17 euro en in de voorverkoop 15 euro.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!