Vragen over mijn Polo AW White Silver

Nieuwe vraag:

Je hebt het ledpakket, dimlicht en grootlicht, dag ledverlichting en achterlichten deels led/donker uitgevoerd.

Je hebt ook het advance pakket waarbij je led koplampen hebt.

Wat is het verschil, ik heb enkel het led pakket. Heb ik dan wel die 'kromme' lijn in mijn koplampen? Het viel mij namelijk op dat dit niet standaard op een comfortline zit.
In het led pakket zitten ook de koplampen.
 
Spiegel schakelaar op R zetten, auto in de achteruit, spiegel naar wens afstellen. Dan zou hij bij wegrijden (voorui) boven bepaalde snelheid weer terug moeten gaan naar vorige stand. Bij het weer in de achteruit zetten zou hij nu automatisch naar de ingestelde stand moeten gaan.

Ik zal het eens proberen tnxx.
Ik weet niet of er zo’n R stand op schakelaar staat;)

Kunnen de spiegels ook uitklappen bij het ontgrendelen vd deuren ipv bij het contact aanzetten auto?
 
VW  Polo 6C/Golf 7  TSI Engine 
Ik denk dat Expor bedoeld: auto in versnelling R (achteruit) zetten en dan rechter spiegel afstellen zoals je wil. Dan zou hij elke keer naar deze stand moeten gaan als je achteruit rijdt.
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.2 6v 60pk BBM 
Ik zal het eens proberen tnxx.
Ik weet niet of er zo’n R stand op schakelaar staat;)

Kunnen de spiegels ook uitklappen bij het ontgrendelen vd deuren ipv bij het contact aanzetten auto?

De spiegels klappen bij mij uit na het ontgrendelen van de deuren.

Ik denk dat Expor bedoeld: auto in versnelling R (achteruit) zetten en dan rechter spiegel afstellen zoals je wil. Dan zou hij elke keer naar deze stand moeten gaan als je achteruit rijdt.

Nee je moet de spiegel in de R (van rechter spiegel) zetten.
 
Ik bedoelde inderdaad R als in Rechterkant/Right op de spiegel stelknop, net als dat er een L op staat voor de andere kant ;). Daarna inderdaad in de achteruit zetten en afstellen. Spiegelknop moet in de R-stand blijven staan om deze functie actief te houden (dacht ik).
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
Hier de eerste foto's, ik zal binnenkort wat betere maken. Super blij mee en het Beats pakket is het zeker waard!

Coming/leaving home functioneert zodra je groot licht aanzet en vervolgens de auto aanzet. Begrijp ik dat goed? Ik krijg het namelijk niet voor elkaar.

Voor de liefhebbers oa:

- comfortline 1.0tsi 115pk 6-bak White silver
- led pakket
- executive pakket
- advance pakket
- r-line exterieur (strips niet meegeleverd, staat wel aangegeven in configurator maar niet in de prijslijst, horen ze die mij te geven, iemand ervaring?)
- active info display
- discover media
- app connect
- parkeersensoren
- beats pakket
- sportonderstel
- 17' bonneville velgen
 

Bijlagen

  • 20180630_024452.jpg
    20180630_024452.jpg
    241.9 KB · Weergaven: 165
  • IMG-20180629-WA0008.jpg
    IMG-20180629-WA0008.jpg
    116.5 KB · Weergaven: 146
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo  1.0TSI 
  • Leuk
Waarderingen: VM407 en Johan
:mrgreen:
Hier de eerste foto's, ik zal binnenkort wat betere maken. Super blij mee en het Beats pakket is het zeker waard!

Coming/leaving home functioneert zodra je groot licht aanzet en vervolgens de auto aanzet. Begrijp ik dat goed? Ik krijg het namelijk niet voor elkaar.

Voor de liefhebbers oa:

- comfortline 1.0tsi 115pk 6-bak White silver
- led pakket
- executive pakket
- advance pakket
- r-line exterieur (strips niet meegeleverd, staat wel aangegeven in configurator maar niet in de prijslijst, horen ze die mij te geven, iemand ervaring?)
- active info display
- discover media
- app connect
- parkeersensoren
- beats pakket
- sportonderstel
- 17' bonneville velgen

Lichtschakelaar op AAN zetten en s’avonds auto ontgrendelen:mrgreen:
 
VW  Polo 6C/Golf 7  TSI Engine 
Zoals beloofd, nog een paar foto's.

Volgens mij hebben ze de auto bij de verkeerde geleverd.. Haha. De Polo die ik besteld heb lijkt er verdacht veel op. Ik verwacht elk moment een telefoontje van de dealer maar wat een gave bak zeg. Bedankt voor de mooie foto’s!!

Veel plezier ervan
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 TSI GTi 
Gefeliciteerd met je auto. Omtrent CH zal je eerst met grootlicht moeten seinen alvorens je uitstapt anders werkt het niet. Dit kan met VCDS wel aangepast worden. Spiegel pakket plaatsen kan vast en zeker als je de juiste spiegels besteld en de bekabeling en aansluiten op de juiste plekken. ( heb er helaas geen schema van om het te bekijken) Alles coderen en de spiegelknop vervangen en klaar.
 
Gefeliciteerd met je auto. Omtrent CH zal je eerst met grootlicht moeten seinen alvorens je uitstapt anders werkt het niet. Dit kan met VCDS wel aangepast worden. Spiegel pakket plaatsen kan vast en zeker als je de juiste spiegels besteld en de bekabeling en aansluiten op de juiste plekken. ( heb er helaas geen schema van om het te bekijken) Alles coderen en de spiegelknop vervangen en klaar.

Zie dat ik het niet aan kan passen maar zie nu dat je geen lichtsensor hebt. Sorry
 
Als ik het goed begrijp, de coming home werkt alleen als je elke keer voor het uitstappen seint met groot licht? Dus niet automatisch zoals bij leaving home.

De spiegels zal ik inderdaad moeten bestellen.

Een tip: De instaplijsten van het R-line exterieur pakket staan wel vermeld in de configurator maar niet op de officiële prijslijst (alleen bij ex en interieurpakket). Bij mij zijn ze ook niet mee geleverd maar aangezien ik het daar niet mee eens was worden ze namens PON gratis geleverd en gemonteerd.
 
Volkswagen  Polo  1.0TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!