Vraagje over (zwarte) hemel

NickD

Bekend lid
567
512
113
Hoi,

Ik wil graag nog eens een zwarte hemel aanschaffen voor mijn Polo 6R Bluemotion 1.2 TDI.

Hoor graag waar ik precies op moet letten. Zie wel eens dat ze andere hemelverlichting units hebben aan de voorkant, zulke kleine dingetjes.... Zal misschien iets wezen wat ik over het hoofd zie en pas achter kom na de aanschaf... Vandaar!

En kan ik zonder enig verstand van interieur bouwen de hemel zelf vervangen? Of heeft iemand hier goede tutorials voor?

Dank!
 
Volkswagen  Caddy  @ 102 Pk / 250 Nm DSG | Ex: Audi RS3 2.5L TFSI 5-Cil @ 367 Pk / 465 Nm | Ex: VW Polo 6R 1.2 TDI Bluemotion @ 101 Pk / 232 Nm 
  • Leuk
Waarderingen: Frank Cross Polo
Volgens mij maakt het verlichtingspaneel niet zoveel uit, als je het niet aan kan sluiten dan kan @iichel wel iets voor je regelen Big Grin:cool: Verder moet je alle zijkappen loshalen en de handvatten en daarna nog even twee schroeven onder je verlichtingspaneel en dan komt je hemel zo naar beneden volgens mij

Oh en er zit verschil tussen 3 en 5deurs, ik zeg het maar ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: iichel
Volgens mij maakt het verlichtingspaneel niet zoveel uit, als je het niet aan kan sluiten dan kan @iichel wel iets voor je regelen Big Grin:cool: Verder moet je alle zijkappen loshalen en de handvatten en daarna nog even twee schroeven onder je verlichtingspaneel en dan komt je hemel zo naar beneden volgens mij

Oh en er zit verschil tussen 3 en 5deurs, ik zeg het maar ;)

Mooi, klinkt redelijk eenvoudig. Ik zal eens kijken wat ik in Duitsland kan vinden, op MP staat momenteel niks voor de 5-deurs.

Haha - ja 3 en 5 deurs verschil had ik al door. Net als de versie met of zonder panorama uitsparring :mrgreen:
 
Volkswagen  Caddy  @ 102 Pk / 250 Nm DSG | Ex: Audi RS3 2.5L TFSI 5-Cil @ 367 Pk / 465 Nm | Ex: VW Polo 6R 1.2 TDI Bluemotion @ 101 Pk / 232 Nm 
  • Leuk
Waarderingen: Maik
als je alleen voor verlichting hebt, moet je inderdaad een stukje extra kabelset (laten) maken voor de verlichting achterin en de lampen onder de zonnekleppen

Ik heb al lampen achter in de hemel zitten. Ook lampjes achter de spiegels. Moet ik dan voor beide speciale kabelsetjes (laten) maken?
 
Volkswagen  Caddy  @ 102 Pk / 250 Nm DSG | Ex: Audi RS3 2.5L TFSI 5-Cil @ 367 Pk / 465 Nm | Ex: VW Polo 6R 1.2 TDI Bluemotion @ 101 Pk / 232 Nm 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!