Vraag betreft opties audio/telefoon

Het plaatsen op me ventilatie word het niet vind ik niet mooi Stick Out Tongue
Vind zoiezo die bluetooth adapter al lelijk in de auto....

Dat word dus over 3 weken kijken welke optie het word qua wegwerken.
Hou het zoiezo in gedachten over het vakje naast de sig-aansteker. Dit was het vakje van de asbak neem ik aan, want voor zit zoiezo een 12 volt aansluiting.

Niemand aan gedacht om daar een dock station in te bouwen voor een iphone?

Ik zit vol ideeën om het dadelijk netjes te krijgen Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
Het plaatsen op me ventilatie word het niet vind ik niet mooi Stick Out Tongue
Vind zoiezo die bluetooth adapter al lelijk in de auto....

Dat word dus over 3 weken kijken welke optie het word qua wegwerken.
Hou het zoiezo in gedachten over het vakje naast de sig-aansteker. Dit was het vakje van de asbak neem ik aan, want voor zit zoiezo een 12 volt aansluiting.

Niemand aan gedacht om daar een dock station in te bouwen voor een iphone?

Ik zit vol ideeën om het dadelijk netjes te krijgen Stick Out Tongue

Achter je 12 v zit een bakje, maar alles loopt schuin af het is werkelijk een heel onhandig vakje.. enkel goed om kabels in te proppen van je apparatuur. Ik ga er nu wel een afdekplaatje opmaken waar ik een aantal lossen 12v sigaret pluggen in ga boren! De rest natuurlijk weer netjes bekleden ;) ik heb verder telefoon houden rechts van me radio zitten ook van brodit.

Ik had ook heel veel goede ideeën maar de meeste dingen zijn vrij onhandig bedacht of weg te werken ;)
 
Achter je 12 v zit een bakje, maar alles loopt schuin af het is werkelijk een heel onhandig vakje.. enkel goed om kabels in te proppen van je apparatuur. Ik ga er nu wel een afdekplaatje opmaken waar ik een aantal lossen 12v sigaret pluggen in ga boren! De rest natuurlijk weer netjes bekleden ;) ik heb verder telefoon houden rechts van me radio zitten ook van brodit.

Ik had ook heel veel goede ideeën maar de meeste dingen zijn vrij onhandig bedacht of weg te werken ;)

De plek waar normaal de asbak zit is die niet te gebruiken voor het inbouwen ervan?
Heb je zoveel aansluitingen nodig??

Hoop dat die 3 weken snel voorbij gaan!
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!