Voorstoelen Polo 6R BlueGT vervangen voor Golf-stoelen/comfortabelere stoelen

Ha leden,

Inmiddels ben ik een paar maandjes in bezit van mijn Polo 6R BlueGT uit 2015.
De stoelen die ik momenteel in mijn auto heb zitten prima, maar als ik wat langere afstanden rijd merk ik dat ze niet zo comfortabel zijn als bijv BMW-stoelen.
Aangezien ik deze zomer vanuit Nederland naar Zwitserland(9uur) en Italië(16uur) ga rijden leek het me fijn om comfortabele stoelen in mijn Polo te zetten.

Mijn vraag: kun je de stoelen van een VW golf 6 of 7 overzetten naar een Polo 6R zonder een grote verbouwing, dus dat ik weer terug kan wisselen naar de orginele stoelen? Of zijn er Polo stoelen die aan onderstaande eisen voldoen?

Wat handige info:
-Ik ben +-1,95 dus een uitschuifbare beensteun is eigenlijk een pre, of stoelen met een lange zitting.
-Een lumbaal steun(steun in de rug) zou fijn zijn maar hoeft niet perse.
-De Polo heeft stoelverwarming, die wil ik bij nieuwe stoelen graag gaan gebruiken.
-De huidige stoelen zijn half zwart leer(kunst) en half zwart alcantara.
-Het liefst vervang ik alleen de voorstoelen, als de nieuwe stoelen niet matchen met de huidige achterbank ben ik bereid om er een nieuwe achterbank in te zetten. Maar volgens mij past de achterbank van een Golf niet in een Polo.

Ik hoor graag van jullie!

groetjes Marnix
 

Bijlagen

  • stoel voor.jpg
    stoel voor.jpg
    123.7 KB · Weergaven: 33
Volkswagen  Polo Blue GT 6R 2014  1.4 TSI 150pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!