Voorstellen.

Hallo allemaal,
Ik wil mij graag even voorstellen.
Mijn naam is Arjan en kom uit Alphen aan den Rijn, Zuid-Holland.
Zelf ben ik werkzaam in de beveiliging.
Ben sinds een paar maantjes in bezit van een Volkswagen Polo 6R 1.2TDI Bluemotion uit 2010.
Aangezien ik veel moet rijden ging mijn voorkeur uit naar een diesel.
Ik zit al een paar weken rond te snuffelen op het forum, en ik moet zeggen dat het er gezellig uit ziet.
Ik ga zeker proberen om mij gezellig aan te sluiten bij jullie en zo veel mogelijk helpen of genieten.
Alvast bedankt en op een gezellige ervaring!

Groet, Kippie. (Arjan)2015-10-29_19.11.17[1].jpg 20151002_140538.jpg 20151002_140556.jpg 20151002_160924.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Marco71
Mooi en welkom, ik rijd sinds 8 oktober een Polo diesel en rijd veel. Nu alweer 7000 km gereden. Gemiddeld verbruik 1 op 23,8 .
Hele fijne auto, ben er blij mee !! Goede keus van je !
 
Volkswagen  Polo  1.6 tdi 90 pk blue motion 
  • Leuk
Waarderingen: Kippengek
Welkom! Heb je zelf zo'n luxe garage, of was dat bij de dealer?
Dankjewel allemaal voor de berichten!.
Hahaha @Nico6rtdi was het maar mijn garage was wel mooi geweest, maar helaas.
Nee dit is het afhaalpunt bij mijn volkswagen dealer in alphen aan den rijn :tongueout:
@Henk Peter Ja zeker ben ook erg blij met de auto rijdt heerlijk inmiddels al weer 11.000 kilometer gereden in 3 maanden :astonished:
@starsky Ik heb nog wel het een en ander in gedachten, moet alleen nog even kijken of ik het doe. Zoals andere koplampen en wel degelijk een andere grill want met sneeuw zal hij niet blij zijn als er eenmaal geen lucht meer door heen komt :tongueclosed:.
@kdPoloRline Hahah zal je eens wat zeggen het is geen eens xenon heb led lampen in mijn stadslicht geplaats :tongueout:
 
  • Leuk
Waarderingen: starsky
Welkom Kippie! Leuk te lezen dat je na het meelezen toch besloten hebt je voor te stellen :) Mooie nette BM, zijn de lampjes niet te fel?

Owh ik zie nog een mooie onanje/rode (hot orange?) 6R met Votex onderdelen, een bekende van jou/het forum?

Danku Maik,
Klopt is een rode 6R, is van een vriend van mij alleen is niet lid van het forum. Heb het wel voorgesteld aan hem.
Weet alleen niet of hij lid wordt dat is aan hem natuurlijk Big Grin
 
  • Leuk
Waarderingen: Maik
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!