Voorstellen Voorstellen

Hallo iedereen
Ik heb een polo gekocht uit 2010. Alleen nu vraag ik mij af ofdat het mogelijk is om er een andere radio in te zetten. Ik heb zelf zitten kijken voor de rcd 330. (Nu zit er een rcd210 in) ook weet ik niet helemaal wat voor auto het precies is. Een c6 of r6. Weet niet wat het verschil is en of dit uitmaakt.
 

Bijlagen

  • IMG_0739.jpeg
    IMG_0739.jpeg
    2.3 MB · Weergaven: 27
  • IMG_0740.jpeg
    IMG_0740.jpeg
    2 MB · Weergaven: 27
  • IMG_0753.jpeg
    IMG_0753.jpeg
    545.6 KB · Weergaven: 27
Volkswagen  Polo  1.2 69pk 
Welkom!

Dit is een 6R (bouwjaar 2009- begin 2014). 6C is het facelift model (bouwjaar 2014 - 2017).

Zelf ben ik erg te spreken over de RCD330, veel functionaliteit voor weinig geld. En bij een 6R is het echt alleen een kwestie van demonteren oude radio en vervangen door RCD330, stekkers zijn gelijk. Wel even alles juist coderen met VCDS en gaan. @dov kan dit allemaal voor je verzorgen als je wil.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 
Welkom!

Dit is een 6R (bouwjaar 2009- begin 2014). 6C is het facelift model (bouwjaar 2014 - 2017).

Zelf ben ik erg te spreken over de RCD330, veel functionaliteit voor weinig geld. En bij een 6R is het echt alleen een kwestie van demonteren oude radio en vervangen door RCD330, stekkers zijn gelijk. Wel even alles juist coderen met VCDS en gaan. @dov kan dit allemaal voor je verzorgen als je wil.
dank u voor de informatie. Denkt u dat ik het coderen zelf kan of zou ik dan langs een bedrijf moeten gaan?
 
Volkswagen  Polo  1.2 69pk 
Volkswagen  Polo BlueGT  1.4 TSI 200PK DSG JDEngineering 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!