Voorstellen Voorstellen & vraag

Goedemiddag,

Ik ben sinds een kleine 3 weken voor het eerst trots eigenaar van een Volkswagen Polo. Het is sowieso de eerste keer dat ik in een Volkswagen rijd.

Het gaat om het volgende model:
VW Polo 1.2 TSI 16V 90PK uit 2017. Als ik mij niet vergis gaat het hier om een Polo 6C (Correct me if I'm wrong)

Van veel vragen die ik had over Polo’s heb ik de antwoorden gevonden op dit forum maar ik zit nu toch met een wat andere vraag.

Ik heb mijn Polo gekocht en helaas ontbrak de hoedenplank. Ik ben nu hard op zoek naar een hoedenplank en ik heb er eentje gevonden op Marktplaats. Echter gaat het hier om een hoedenplank van een Polo 1.2 Easyline uit 2013.

Mijn vraag is nu: Gaat deze hoedenplank passen in mijn auto?

Ik wens jullie alvast een fijn weekend en ik hoor graag het verlossende antwoord :)

PS. Mocht iemand nog een hoedenplank hebben liggen die past in mijn auto, let me know :)
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 90PK 
Onderdeelnummer 6R6867769B heb je nodig.
Bedankt FFA!

Ik heb hier foto's van de hoedenplank die ik heb gevonden op Marktplaats.
Lees ik hier goed dat het onderdeelnummer overeenkomt met het nummer dat jij noemt?
 

Bijlagen

  • Scherm­afbeelding 2023-08-18 om 18.17.17.png
    Scherm­afbeelding 2023-08-18 om 18.17.17.png
    1.3 MB · Weergaven: 16
  • Scherm­afbeelding 2023-08-18 om 18.17.26.png
    Scherm­afbeelding 2023-08-18 om 18.17.26.png
    518.5 KB · Weergaven: 16
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 90PK 
Goedemiddag,

Ik ben sinds een kleine 3 weken voor het eerst trots eigenaar van een Volkswagen Polo. Het is sowieso de eerste keer dat ik in een Volkswagen rijd.

Het gaat om het volgende model:
VW Polo 1.2 TSI 16V 90PK uit 2017. Als ik mij niet vergis gaat het hier om een Polo 6C (Correct me if I'm wrong)

Van veel vragen die ik had over Polo’s heb ik de antwoorden gevonden op dit forum maar ik zit nu toch met een wat andere vraag.

Ik heb mijn Polo gekocht en helaas ontbrak de hoedenplank. Ik ben nu hard op zoek naar een hoedenplank en ik heb er eentje gevonden op Marktplaats. Echter gaat het hier om een hoedenplank van een Polo 1.2 Easyline uit 2013.

Mijn vraag is nu: Gaat deze hoedenplank passen in mijn auto?

Ik wens jullie alvast een fijn weekend en ik hoor graag het verlossende antwoord :)

PS. Mocht iemand nog een hoedenplank hebben liggen die past in mijn auto, let me know :)
De Polo 6C is vrijwel identiek aan de 6R.

Ik citeer het volgende van @Pigeon:

''In april 2014 kwam de facelift van Polo op de markt, deze wordt de Polo 6C genoemd. Tijdens de facelift heeft de Polo andere koplampen en achterlichten gekregen. Onderhuids zijn alle motoren vervangen door motoren welke voldoen aan de EURO-6 norm. Nieuw in het programma is de 1.0 driecilinder benzinemotor die met (TSI) of zonder turbo (MPI) geleverd kan worden.''
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
  • Haha
Waarderingen: Pigeon
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!