Voorstellen: TimothyR Polo 6R Highline

TimothyR

Bekend lid
139
153
62
image.jpeg image.jpeg image.jpeg Sinds november 2015 in bezit van een Polo 6R 1.4 Highline.

Tot zover heb ik een lower grill met chromen rand gemonteerd, de ruiten laten tinten (30%), de type aanduiding verwijderd, een uitlaat eindstuk gemonteerd en nieuwe (tijdelijke oplossing) golf 6 wieldoppen gemonteerd.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  2022 Polo Business R+  TSI 
  • Leuk
Waarderingen: heugt
Yes, ik bedoelde 1.4 16v.

Mijn bedoeling is om mijn polo een gti look te geven. Hiermee bedoel ik geen neppe gti badges of rode randjes om de grill. Ik wil beginnen door de koplampen wil ik vervangen voor de led koplampen van de gti.
 
Volkswagen  2022 Polo Business R+  TSI 
Thanks! Ik heb ze 30% laten tinten bij ruitblinderen.nl. Zij kunnen die lelijke witte luchtranden wegwerken. Dat was het rijden wel waard(ze zitten in friesland)
 
Volkswagen  2022 Polo Business R+  TSI 
  • Leuk
Waarderingen: onlylyon
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!