Voorstellen: Randhier9N3

Als ik het goed zie, hebben de achterlichten geen reflectoren, wellicht een APK punt. Als dat zo is, dan moet je wellicht losse rode reflectoren bij de achterlichten plakken.

Dat is een hele goede punt Hawkeye. Ik zal er is goed naar kijken en eventueel reflectoren toevoegen. Thanks
Staat leuk die achterlichten, heb je ook nog foto's van hoe dat in het brandt in het donker? :)

Mijn profiel foto is een voorbeel van in het donker. Zal spoedig nog paar toevoegen. ;)
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.2 12v 69pk 
Hallo Randhier met je 9N3. Ik heb ook een 9N gehad. Mocht je nog op zoek zijn naar een originele middenarmsteun voor tussen de voorstoelen, of een luchtfilter en oliefilter van het merk Bosch, ik heb dit nog over van mijn Polo, laat het maar weten. Hoeveel km heeft de Polo gereden, en zijn alle onderhoudsbeurten bijgehouden?
Heb je misschien een foto van de armsteun? ik heb wel interesse! :)
 
Volkswagen  Polo 9n3  1.4 
Zoals beloofd de foto's van de originele armsteun voor Polo 9N, (nog steeds te koop).
 

Bijlagen

  • armsteun1.JPG
    armsteun1.JPG
    896.5 KB · Weergaven: 39
  • armsteun2.JPG
    armsteun2.JPG
    847.8 KB · Weergaven: 37
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.4 
  • Leuk
Waarderingen: Randhier9N3
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!