Voorstellen: Randhier9N3

Ik ben Randhier,Surinaams afkomstig. 27 jr. en ik bezit een Volkswagen Polo9N3 uit 2007. Fijne stadsautotje met een zuinige 1.2 12v benzine motor met maar liefst 70pk.
Auto is mijn passie. Zit graag op de weg en vind het leuk om te sleutelen(pimpen/Stylen) aan mijn auto. Motorisch kan hij niet gechipt worden dus probeer ik hem uiterlijk sportief en stoer te houden. Ramen achter laten tinten. Voorruit banner strip voor laag hangen zon. Led- achterlichten via eBay (polo 6R look) Ben nog opzoek naar mooie 17" velgen en een sporteinddemper en wil er ook Xenon in laten bouwen. Genoeg iedeeën en plannen. Ik zal proberen de voortgang hier op de Forum te delen omdat het ookwel gezien mag worden :) hopelijk heb ik een goede eerste indruk achter gelaten. tot de volgende post :)
 

Bijlagen

  • IMG_20180701_144947.jpg
    IMG_20180701_144947.jpg
    308.3 KB · Weergaven: 137
  • IMG_20180702_003859.jpg
    IMG_20180702_003859.jpg
    250.7 KB · Weergaven: 136
Volkswagen  Polo 9N3  1.2 12v 69pk 
  • Leuk
Waarderingen: Jan de Bandeman
Hallo Randhier met je 9N3. Ik heb ook een 9N gehad. Mocht je nog op zoek zijn naar een originele middenarmsteun voor tussen de voorstoelen, of een luchtfilter en oliefilter van het merk Bosch, ik heb dit nog over van mijn Polo, laat het maar weten. Hoeveel km heeft de Polo gereden, en zijn alle onderhoudsbeurten bijgehouden?
 
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.4 
  • Leuk
Waarderingen: Randhier9N3
Hallo Randhier met je 9N3. Ik heb ook een 9N gehad. Mocht je nog op zoek zijn naar een originele middenarmsteun voor tussen de voorstoelen, of een luchtfilter en oliefilter van het merk Bosch, ik heb dit nog over van mijn Polo, laat het maar weten. Hoeveel km heeft de Polo gereden, en zijn alle onderhoudsbeurten bijgehouden?

Hi Hawkeye,

Super attent. Toevallig wacht ik op een armsteun van AliExpress. En nog paar cosmetische extraatjes. Ik heb eventueel interesse in de luchtfilter. Heb hem gekocht met 165.000km boekjes zijn netjes ingevuld en onderhoud is ook bijgehouden.inmiddels heb ik nieuwe koppelingsplaat later zetten en ook de ketting met spanners nieuw laten zetten. Enige minpuntje is dat enige tijd t motormanagement lampje brandt. En dat kan voor 100 dingetjes branden. Dus 1 voor 1 laat ik vervangen wat ik kan en hoop zo een betrouwbaare auto over te houden en eventueel door te verkopen.
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.2 12v 69pk 
Thanks
9n3 achterlichten zijn ookwel nice. Ik had last van water condens aan de binnekant van mijn 9n3 achterlichten.dus ben gelijk voor een facelift gegaan.lekkage is gefixt en de originele achterlichten heb ik nog liggen voor ooit of iemand.
Ik had ook lekkage met de 9n achterlichten, wou toch al graag 9n3 lampen dus vandaar deze keuze
 
Volkswagen  Golf 5  1.6 fsi 115pk 
  • Leuk
Waarderingen: Randhier9N3
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!