Voorstellen Voorstellen Polo 6R Highline

Ik zit stiekem te kijken naar een setje Recaro stoelen, misschien komen mijn stoelen wel te koop op het forum in de toekomst haha!

(en natuurlijk eerst forum, dan pas Markplaats)
Heel gaaf, daar vind je ongetwijfeld een koper voor. Ik ben bang dat ik dat zelf niet ben want op 1 of andere manier is het in mijn hoofd niet oke om wrc stoelen te hebben in een normale polo, en ik wil bvb ook geen rline logos in mn stuur hebben. Het is gek, maar zo gaat het wel bij mij
 
Ik ben echt ontzettend jaloers op jouw zwarte hemeltje. Dit staat echt nog op mijn lijstje maar ik heb 2 ontzettend grote linker handen en ik maak vaak meer kapot dan mij lief is....
Geniet van je mooie wagen!
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
Ik ben echt ontzettend jaloers op jouw zwarte hemeltje. Dit staat echt nog op mijn lijstje maar ik heb 2 ontzettend grote linker handen en ik maak vaak meer kapot dan mij lief is....
Geniet van je mooie wagen!
Is misschien ook wel mijn favoriete upgrade. Er staat nu weer een mooie hemel te koop op marktplaats, maar die is voor 2 deurs. Ik weet niet of je dat hebt. Onthoud voor de toekomst maar, als je een mooie vindt kun je altijd berichten voor hulp met inbouwen
 
Is misschien ook wel mijn favoriete upgrade. Er staat nu weer een mooie hemel te koop op marktplaats, maar die is voor 2 deurs. Ik weet niet of je dat hebt. Onthoud voor de toekomst maar, als je een mooie vindt kun je altijd berichten voor hulp met inbouwen
Kijk, dat is aardig! Dankjewel ;)
Ik heb een 5 deurs, dus dat zal niet passen.
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!