Voorstellen!! Mikje50's VW Polo 6R 1.2 TDI

Hallo ik ben Mike en woon in zuid-holland. Ik ben 20 jaar en heb zojuist een VW Polo 1.2 TDI uit 2011 aangeschaft.
Volgens de kenteken check is dit een 6r. klopt dit? Zelf heb ik zojuist al een nieuw android systeem ingebouwd. Het lijkt me leuk om te weten wat voor mogelijk heden er zijn tot aanpassing van deze auto. vooral op het gebied van software en instellingen (bocht-verlichting etc )

Groeten mike,
 
Volkswagen  Polo 6r 2011  1.2 TDI 
Welkom Mike! Heb je nog wat foto's ter aanvulling?

Ja, dat betreft een 6R. Kijk voor softwarematige aanpassingen even in dit deel van het forum: https://www.mypolo.nl/xenforo/forums/vcds.165/

Edit: reken je niet rijk bij software aanpassingen, dit is van meerdere dingen afhankelijk of het in jouw auto mogelijk is.

Ik zal vanavond wat foto's toevoegen.
Moet dit op mijn showroom of waar??
 
Volkswagen  Polo 6r 2011  1.2 TDI 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Bluemotion 
Auto is standaard nog. ben je dan ook welkom op de meet.... en misschien dat er onder jullie ideetjes zijn voor instellingen of veranderingen aan deze auto die niet zo veel kosten. (Zit nog op school dus de bank verdiend niets aan mij Stick Out Tongue Stick Out Tongue ) En wat mogelijk heden zijn voor bijv bocht verlichting en software aanpassingen.
 
Volkswagen  Polo 6r 2011  1.2 TDI 
Auto is standaard nog. ben je dan ook welkom op de meet.... en misschien dat er onder jullie ideetjes zijn voor instellingen of veranderingen aan deze auto die niet zo veel kosten. (Zit nog op school dus de bank verdiend niets aan mij Stick Out Tongue Stick Out Tongue ) En wat mogelijk heden zijn voor bijv bocht verlichting en software aanpassingen.
Iedereen is welkom, dus jij ook. VCDS aanpassingen kan je het beste even bij @iichel vragen.
 
Volkswagen  Polo 6R R-Line  1.2 TSI 140PK JD 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!