Voorstellen Guus6R

guus6r

Bekend lid
796
1
431
100
Hallo,

Sinds de zomer ben ik in het bezit van een Polo 6R, en sindsdien lees ik ook al een beetje mee. Dus het wordt tijd om mij eens voor te stellen.

Ik ben Guus en kom uit woon in Den Haag. Sinds de zomer ben ik in het bezit van een mooie polo 6R 1.2 tsi 105pk Highline. Een hele forse upgrade als je uit een polo 6n2 komt.

Ik heb even moeten zoeken totdat ik deze tegen kwam, maar er zitten ook wel veel lekkere opties in, xenon, panorama dak, boavista's, automatische airco, rns310. Ik vergeet vast nog wat dingen, maar ik ben er erg blij mee.
Ook gelijk maar de winterbanden set er bij gezocht.

Wensen voor de toekomst:
  • Misschien chippen
  • Heldere lenzen voor de xenonlampen
  • Eibach pro kit met Bilstein B4
  • Automatisch dimlicht
  • Knipperlicht 5x
  • Deuren automatisch op slot.
  • Irritante bluetooth dongel ellende proberen te omzeilen. (bel nu steeds de volkswagen hulplijn).


Groet,
Guus

IMG_9358.JPG
IMG_0083.JPG
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R  1.2tsi 105pk 
  • Leuk
Waarderingen: Ger Louwen
Welkom!

Irritante bluetooth dongel ellende proberen te omzeilen. (bel nu steeds de volkswagen hulplijn).

Ik ben heel benieuwd, mijn neefje heeft dit probleem ook! (en tevens begint dat mokkel bij elke keer opstarten het hele menu op te roepen, alleen te stoppen door CANCEL te schreeuwen naar d'r Big Grin)

Heb wel gezien dat ik het te bellen nummer kan wijzigen in VCDS, maar liever willen wij het op een normale manier oplossen
 
Hallo,

Sinds de zomer ben ik in het bezit van een Polo 6R, en sindsdien lees ik ook al een beetje mee. Dus het wordt tijd om mij eens voor te stellen.

Ik ben Guus en kom uit woon in Den Haag. Sinds de zomer ben ik in het bezit van een mooie polo 6R 1.2 tsi 105pk Highline. Een hele forse upgrade als je uit een polo 6n2 komt.

Ik heb even moeten zoeken totdat ik deze tegen kwam, maar er zitten ook wel veel lekkere opties in, xenon, panorama dak, boavista's, automatische airco, rns310. Ik vergeet vast nog wat dingen, maar ik ben er erg blij mee.
Ook gelijk maar de winterbanden set er bij gezocht.

Wensen voor de toekomst:
  • Misschien chippen
  • Heldere lenzen voor de xenonlampen
  • Eibach pro kit met Bilstein B4
  • Automatisch dimlicht
  • Knipperlicht 5x
  • Deuren automatisch op slot.
  • Irritante bluetooth dongel ellende proberen te omzeilen. (bel nu steeds de volkswagen hulplijn).


Groet,
Guus

IMG_9358.JPG
IMG_0083.JPG
Gefeliciteerd met je nieuwe Polo, ziet er goed uit, mooie wagen.
 
Volskwagen  Polo GTI aw  2 liter 280 pk 
Dank jullie wel allemaal voor de reacties! Binnenkort ga ik lekker aan de slag met de polo, heb nog even vrij (zit tussen twee banen in) dus hopelijk nog wat leuke dingen doen!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2tsi 105pk 
Leuke auto. Meeste mods zijn goed te doen!
Setjes voor auto dimlicht heb ik wel liggen ... Via de bcm/lichtsensor

Hoi iichel, als we daar een keer een afspraak voor kunnen maken zou heel fijn zijn. Ik heb een regen/lichtsensor en xenon, dus met kabels en de juiste lichtknop zou het ingeregeld kunnen worden als ik het goed heb toch? CH/LH verlichting zou een bonus zijn.

Kan je me een bericht sturen met de eventuele mogelijkheden/prijs etc?

Dank alvast!
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R  1.2tsi 105pk 
Zijn er mensen hier op t forum die al hun lenzen van de originele xenon hebben vervangen voor heldere lenzen van bijvoorbeeld ZKW?
Ik heb geprobeerd te zoeken, maar ik kan er niet helemaal uitkomen of de lens 2,5" 6,3 cm is, of 3" 7,6 cm is.

Ik ben er ondertussen wel achter dat de lamp helemaal uit elkaar zou moeten, in de oven om de permaseal soepel te maken en de grote plastic lens er af en dan alles netjes uit elkaar proberen te halen etc.

Het lijkt me fijn om op deze manier wat meer licht uit de lampen te halen, met een scherpere cut-off zoals de nieuwere auto's met xenon.

Ik heb er op t moment al Philips xtreme vision gen2 in zitten, naar zeggen de lampen met de meeste lichtopbrengst van dit moment.


ik weet niet zo goed waar ik hier een topic over moet beginnen dus doe het maar even hier om vervuiling te voorkomen :)

Mocht iemand iets weten over deze 'operatie' of een goeie site/link etc hebben hou ik me aanbevolen!
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R  1.2tsi 105pk 
Ja dat klopt. +/- 14 min in de oven op 180°c. Totdat ze goudbruin zijn.

Het is geen stokbrood ;)

meestal is het zo'n 50 a 60 graden voor een minuut of 10. Maar in plaats van de lenzen enkel te vervangen ga ik misschien voor een volledige retrofit van een led projector. Maar de huidige generatie retrofit led projectoren zijn er nog niet helemaal. Dus nog even op de lange baan.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2tsi 105pk 
Ja retrofitlab ken ik inderdaad wel, had ik uitstekende d2s lampen voor mn vorige polo besteld. Zij bieden ook een led retrofit projector, maar is nog heel beperkte informatie over beschikbaar.

toch bedankt!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2tsi 105pk 
  • Leuk
Waarderingen: NickD
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!