Voorstellen: Enrico_GTI 6R

het verhaal zit iets anders, mijn moeder heeft de auto gekocht omdat ze een leuke tweede auto wou. Helaas is zij vorig jaar overleden en heb ik de auto als erfenis gekregen. vandaar dat het ook echt mijn grote liefde is haha. bedankt voor je reactie! binnenkort ga ik eens aan de slag met een vagcom.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 GTI 180 PK 
polo-1798-kopie-jpg.20327
img_1792-kopie-jpg.20328
img_1843-kopie-jpg.20329


Hierbij een aantal toffe plaatjes van mijn polo. ondertussen is er het een en ander aan veranderd, zo zijn de velgen carbon grijs gespoten (de bedoeling was zwart, had de verkeerde set spuitbussen uit het schap gepakt) en heb ik nieuwe koplampen, de U-led lampen zoals meerdere op dit forum hebben.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 GTI 180 PK 
  • Leuk
Waarderingen: kawazxr
Hierbij een aantal toffe plaatjes van mijn polo. ondertussen is er het een en ander aan veranderd, zo zijn de velgen carbon grijs gespoten (de bedoeling was zwart, had de verkeerde set spuitbussen uit het schap gepakt) en heb ik nieuwe koplampen, de U-led lampen zoals meerdere op dit forum hebben.
Mooie bak hoor! Wat voor lampen stop je in de U-LEDs? Halogeen, xenon?
 
Volkswagen  Polo 6R R-Line  1.2 TSI 140PK JD 
het enige wat ik nog wil upgraden zijn de velgen en zoals eerder in dit topic staat lijkt een wrc of een r-line bumper me ook erg mooi, echter blijkt dat een r-line bumper niet zomaar past bij navraag bij de vw garage.
Dankjewel voor de tip, helaas waren de foto's ook te groot om ze als bijgevoegd bestand in de post te zetten en ik wou ze toch graag aan jullie laten zien, maar zal er voor de volgende keer op letten. thanks evengoed voor de tip!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 GTI 180 PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!