Voorstellen dan maar! :Jay511

Jay511

Bekend lid
1,998
1,190
133
BC6B2F9B-7F81-4FF2-A316-582D438E8380.jpeg Hallo allemaal,

Na een paar vragen te hebben gesteld op dit forum, en bruikbare antwoorden gekregen te hebben van verschillende gebruikers, gaan jullie me hier meer vinden. Dus dan toch maar even voorstellen hè!

Ik ben Jay, 22 jaar en ik kom uit omgeving Rotterdam. Trotse eigenaar van een donkergrijze Polo 6R uit 2011. Gechiptuned naar 127pk en 220Nm. Laatst nog de letters “TSI” en “Polo” van de klep gehaald voor een cleane look.. Binnenkort een kleine chome sieruitlaat eronder, 15” standaardvelgen vervangen door 17” Rotor velgen en de remklauwen geel verven..(twijfel over de kleur). Verder nog van plan sonniboy zonnewering erin te zetten en nog op zoek naar (blijkbaar) een RCD330+. Misschien nog LED-look koplampen oid... Een ding tegelijk!

Op de foto is het VW logo weggeshopt... Wilde zien of het tof zou zijn voor het geld.

Ben een beetje een leek in de auto’s dus ik zal wel het eea vragen hier.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
  • Leuk
Waarderingen: Snowdude
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!