voorstellen/advies polo 6r

Heey RienH super vette polo. Ik had een vraagje. Ik heb momenteel ook 15 inch maar zat er aan te denken om ook naar 18 inch te gaan. Maar hoe is het rijcomfort voor jou nu?

Het rijcomfort vind ik persoonlijk nog heel goed, je merkt natuurlijk iets meer van een slecht wegdek maar zeker niet storend. Als je naar 18 inch gaat krijg je ook wat bredere banden en als je dan door sporen in de weg rijd voel je dat wat aan je stuur dat je er doorheen getrokken word. Maar het valt erg mee dus ik zou het zeker doen!
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2TSI90pk 
  • Leuk
Waarderingen: kgmcurrie
Het rijcomfort vind ik persoonlijk nog heel goed, je merkt natuurlijk iets meer van een slecht wegdek maar zeker niet storend. Als je naar 18 inch gaat krijg je ook wat bredere banden en als je dan door sporen in de weg rijd voel je dat wat aan je stuur dat je er doorheen getrokken word. Maar het valt erg mee dus ik zou het zeker doen!
top! thanks!
 
Volkswagen  Polo 6C DSG  1.2 TSI 150PK 245Nm JD 
Ben nog op zoek naar een zwarte r-line achterbumper zonder PDC maar kan deze vrijwel nergens vinden? iemand ervaringen? of iemand die een adres weet waar ik er een onder kan laten zetten en wat de prijs er ongeveer voor is?
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2TSI90pk 
Dit weekend alle remklauwen zwart gemaakt, toch wel tevreden met het resultaat.
D08D43D3-7179-41D9-9E5D-D5DFF8E4A9D6.1.jpg

Aankomende vrijdag gaan de zomerbanden er weer op en dan ook meteen de Eibach verlagingsveren 25/30 mm.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo 6r  1.2TSI90pk 
  • Leuk
Waarderingen: DeeOow, kawazxr en VM407
De Eibach verlagingsveren 25/30 mm zitten er op zonder problemen:) Ook meteen de zomerbanden er op en dat is meteen al een heel verschil met de originele 15 inch;) + een chroom uitlaat sierstukje.

Hier een paar foto's van het resultaat.
IMG_1244 sg.jpg
aeae5ad7-e76d-464b-afd8-5a8b3654c8c8.JPG IMG_1249 rg.jpg IMG_1252 r.jpg IMG_1254 r.jpg IMG_1257 r.jpg IMG_1261 r.jpg
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2TSI90pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!