Voorstellen : Aba

Hi allemaal,

Ik heb een polo en het is ook mijn eerste auto, dus ik heb vrij weinig kennis van auto’s en daarom ook gelijk mijn eerste vraag.

Het is een 1.4 TDI van augustus 2014 maar ik weet niet welke model dat is.

45609D0D-AE00-4D03-8038-4EAF2758CB40.jpeg.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo 6C  1.4 TDI 
Bedankt iedereen, @HoMi , gewoon nieuwsgierig maar hoe weet je dat, vanwege de gegevens of vanwege de foto? Voor mijn ongetrainde oog zien de 6R en 6C er best wel gelijk uit en laat nou 2014 ook een jaar zijn dat ze beide geproduceerd werden, wist ik het even niet, vandaar.

Nu ik toch bezig ben, waar kan je de juiste bandenspanning voor je model vinden?
 
Volkswagen  Polo 6C  1.4 TDI 
Welkom!
2014 is een lastig jaar. Ik heb ook een 1.4TDI uit dat jaar. Het is alleen combinatie van de R en de C.

Zo is de radio en het interieur van een 6C net als de H7 koplampen. Maar de bumperlampen (mist en DRL) zijn in 6R uitvoering.

Mijn tip is goed te onderzoeken voordat je mods of aanpassingen doet. Zie mijn topics voor front grille, interieur en Led upgrades.

Bandenspanning staat in je handleiding!
 
Volkswagen  Polo 6C  1.4 TDI 
Bedankt iedereen, @HoMi , gewoon nieuwsgierig maar hoe weet je dat, vanwege de gegevens of vanwege de foto? Voor mijn ongetrainde oog zien de 6R en 6C er best wel gelijk uit en laat nou 2014 ook een jaar zijn dat ze beide geproduceerd werden, wist ik het even niet, vandaar.

Nu ik toch bezig ben, waar kan je de juiste bandenspanning voor je model vinden?


Vanaf 5-2014 --->>> 6C
 
E1F7B90F-5FA1-4B7C-A9F2-B55E82CBB5DC.jpeg Sorry bij de tankklep zit het en nu heb ik het gevonden. Alleen wat is het verschil tussen de eerste twee situaties? Sorry ik heb mijn instructieboekje niet bij me
 
Volkswagen  Polo 6C  1.4 TDI 
Als je de eerste foto bedoelt in je deurstijl, daar staat dat je voor de juiste bandenspanning, je instructieboekje moet raadplegen.
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!