Voorstel ronde: Patrick Kreeft

Hallo allemaal!

Mijn naam is Patrick en ik kom uit Gronigen, ben momenteel nog 22 lentes jong en ik rij in een Volkswagen Polo 9N3.

Ik heb hiervoor een Volkswagen golf IV V5 gehad, maar heb dat hok maar verkocht en ben over gegaan naar een prachtige Polo uit 2006, het betreft een Polo 9N3 1.4 16V met 75 PK, de auto bezit onderandere stoelverwarming, parkeersensoren, climate control en nog wat logischere opties!

Ik hoop dat ik hier af en toe een keer een vraag kan stellen als ik er zelf niet uit kom, en wie weet kan ik ook anderen helpen met hun vragen!

Ik ben momenteel nog in opleiding als verkoop manager in de mobiliteits branche (auto verkoper) stel mij dus gerust vragen over dit onderwerp, wie weet kan ik jullie helpen met het een en ander!
Ik loop daarvoor dus ook stage bij auto bedrijven. Ik heb een half jaar als verkoop adviseur stage gelopen bij Century, dat ik DE Volkswagen dealer uit het noorden.
Op het moment loop ik stage bij een Opel dealer (waar ik ook mijn Polo gekocht heb).

Ook heb ik een ICT achtergrond, dus problemen met je computer of laptop? ook dat mag je mij gerust vragen.

Ik hoop een leuke samenwerking te vormen met alle leden op het forum!

(foto's van mijn Polo komen binnenkort, ik heb de auto nog maar 1 week.)

Drive With Passion No Matter Which Brand!
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.4 16v 75 PK 
  • Leuk
Waarderingen: Johan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!