Voorbumper wrappen

Goedenavond,

Graag zou ik dit deel van mijn bumper willen laten wrappen in hoogglans zwart ;

91E10764-E387-4166-A486-97BC074078C2.png
Ik heb het even rood gephotoshopt op een witte polo voor de duidelijkheid.

Heeft iemand een adresje hiervoor? En kan dit in de winter een beetje of kan ik beter wachten tot de zomer om dit te doen?
 
Volkswagen  2022 Polo Business R+  TSI 
Zou de tip van Sribbie wagen, voor 10tje best de moeite waard om zelf te proberen. Als je schade hebt door steenslag, kan je t weer bijwerken. Bevalt t niet, haal je t er simpel af.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
  • Leuk
Waarderingen: TimothyR
Dank voor de reacties! Ik heb al 100 jaar niet meer geplastidipped, kan dat tegenwoordig in gloss zwart? Vind dat matte net goedkoop plastic.. vind er niet veel van op Google
 
Volkswagen  2022 Polo Business R+  TSI 
Ja, wel even een zak erachter doen of het liefst demonteren.
Bij zulke honingraat grills is het nog belangrijker dat je vanuit verschillende hoeken spuit voor de beste hechting.
Bedenk wel dat het een stukje lastiger te verwijderen is op de grill
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 115 pk R-line, Audi RS 3 2.5 TFSI 400 pk 
  • Leuk
Waarderingen: aeonius
Ja, wel even een zak erachter doen of het liefst demonteren.
Bij zulke honingraat grills is het nog belangrijker dat je vanuit verschillende hoeken spuit voor de beste hechting.
Bedenk wel dat het een stukje lastiger te verwijderen is op de grill
Wrappen is kut. Ik had het geplastidipt, maar steenslag slaat het gewoon weg op de mistlampkappen. Dat zie je ècht goed en is dus niet aan te raden..
:oops: "Ja het kan, maar het is wel kut"?

Misschien dan toch maar gewoon spuiten... ooit. Thanks heren!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!