Voorbumper wrappen

TimothyR

Actief lid
62
34
25
Utrecht
Goedenavond,

Graag zou ik dit deel van mijn bumper willen laten wrappen in hoogglans zwart ;

91E10764-E387-4166-A486-97BC074078C2.png
Ik heb het even rood gephotoshopt op een witte polo voor de duidelijkheid.

Heeft iemand een adresje hiervoor? En kan dit in de winter een beetje of kan ik beter wachten tot de zomer om dit te doen?

Scribbie

Lid
64
24
Je kunt het ook spraydippen..

Hoef je niet eens handig voor te zijn of iets voor af te plakken.. paar lagen eroverheen op laten drogen en van de rest van je bumper af halen.

• Leuk
Waarderingen: TimothyR

Roon

Bekend lid
636
49
Zou de tip van Sribbie wagen, voor 10tje best de moeite waard om zelf te proberen. Als je schade hebt door steenslag, kan je t weer bijwerken. Bevalt t niet, haal je t er simpel af.

• Leuk
Waarderingen: TimothyR

TimothyR

Actief lid
62
34
25
Utrecht
Dank voor de reacties! Ik heb al 100 jaar niet meer geplastidipped, kan dat tegenwoordig in gloss zwart? Vind dat matte net goedkoop plastic.. vind er niet veel van op Google

Jpv

Actief lid
50
33
23
Ja, wel even een zak erachter doen of het liefst demonteren.
Bij zulke honingraat grills is het nog belangrijker dat je vanuit verschillende hoeken spuit voor de beste hechting.
Bedenk wel dat het een stukje lastiger te verwijderen is op de grill

• Leuk
Waarderingen: aeonius

Jay511

Bekend lid
1.300
120
Rotterdam
Zou dit ook werken op de 'honinggraat' onder gril van mijn Polo?
Wrappen is kut. Ik had het geplastidipt, maar steenslag slaat het gewoon weg op de mistlampkappen. Dat zie je ècht goed en is dus niet aan te raden..

• Leuk
Waarderingen: aeonius

aeonius

Premium lid
365
64
Tilburg
Ja, wel even een zak erachter doen of het liefst demonteren.
Bij zulke honingraat grills is het nog belangrijker dat je vanuit verschillende hoeken spuit voor de beste hechting.
Bedenk wel dat het een stukje lastiger te verwijderen is op de grill
Wrappen is kut. Ik had het geplastidipt, maar steenslag slaat het gewoon weg op de mistlampkappen. Dat zie je ècht goed en is dus niet aan te raden..
:oops: "Ja het kan, maar het is wel kut"?

Misschien dan toch maar gewoon spuiten... ooit. Thanks heren!