Voorbumper lip spoiler comfort/highline

Hi allemaal!

Ik zie ze af en toe voorbij komen. Voorbumper front spoilers op de ‘gewone’ (highline/comfortline) polo voorbumpers. Dit maakt de voorkant nét even wat stoerder. Heeft iemand van jullie deze gemonteerd? Ik kan het nergens vinden en ik vraag me af of het monteren wel zo makkelijk is..

Iemand ervaring hiermee?

Zie bijlagen voor voorbeelden!
 

Bijlagen

  • 08F48618-F6C2-4CA9-8C29-91F568709894.jpg
    08F48618-F6C2-4CA9-8C29-91F568709894.jpg
    37.7 KB · Weergaven: 206
  • FE9495B5-171A-48EE-A06A-437E544652E6.jpeg
    FE9495B5-171A-48EE-A06A-437E544652E6.jpeg
    57.2 KB · Weergaven: 200
Volkswagen  2022 Polo Business R+  TSI 
  • Leuk
Waarderingen: Besart-S
Hi allemaal!

Ik zie ze af en toe voorbij komen. Voorbumper front spoilers op de ‘gewone’ (highline/comfortline) polo voorbumpers. Dit maakt de voorkant nét even wat stoerder. Heeft iemand van jullie deze gemonteerd? Ik kan het nergens vinden en ik vraag me af of het monteren wel zo makkelijk is..

Iemand ervaring hiermee?

Zie bijlagen voor voorbeelden!

Zou dit ook wel graag willen weten. Heb ze op aliexpress voorbij zien komen voor ik dacht 55 euro ongeveer!?
 
Polo  Highline Business R  1.0 TSI 95Pk 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
die dingen schroef / Kit je gewoon onder tegen je bumper aan fluitje van een cent.
en hier een link voor als je goed spul wil wat ook echt goed past.

Voor de niet GTI

Nice! Kwestie van self tapping schroeven erin of moet de hele bumper eraf? Twijfel altijd of die self tappers wel goed blijven zitten..
 
Volkswagen  2022 Polo Business R+  TSI 
Ik heb er ook zo'n lip onder, wel een flexibele (kosten letterlijk net €10). De 3M strip die erop zit leek mij sterk genoeg. Voor de zekerheid in de hoeken bij de wielkast nog vastgezet met een schroefje (zaten erbij).

De strips zijn universeel maar de hoek die je moet maken voorin is vrij scherp. Ik heb met een föhn de strip op die plekken goed verwarmd en in de juiste vorm kunnen brengen.

bumperlip.png
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2TSI 130PK Vagtechniek DSG7 
  • Leuk
Waarderingen: Besart-S
Ik heb er ook zo'n lip onder, wel een flexibele (kosten letterlijk net €10). De 3M strip die erop zit leek mij sterk genoeg. Voor de zekerheid in de hoeken bij de wielkast nog vastgezet met een schroefje (zaten erbij).

De strips zijn universeel maar de hoek die je moet maken voorin is vrij scherp. Ik heb met een föhn de strip op die plekken goed verwarmd en in de juiste vorm kunnen brengen.

bumperlip.png
Net een iets andere lip dan degene bedoeld hierboven, die van jou lijkt me op een Leon Cupra R lip.
met de vorm van de AW bumper zou ik niet voor deze gaan.
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Heb je daar en foto’s van? Bryan
Ja zeker hoop dat kwaliteit goed is anders stuur ik ze per email. Op dit moment heb ik de lip er niet onder hij mag weg voor een leuke prijs.
 

Bijlagen

  • C0727617-BC18-4BE1-91A8-4CECE920F9F3.jpeg
    C0727617-BC18-4BE1-91A8-4CECE920F9F3.jpeg
    52.6 KB · Weergaven: 97
  • D6F1E5A2-D3AD-4B8C-8E15-BF7D82FAD408.jpeg
    D6F1E5A2-D3AD-4B8C-8E15-BF7D82FAD408.jpeg
    48.8 KB · Weergaven: 94
Volkswagen  Polo AW GTI,  2.0 200PK 
Hi allemaal!

Ik zie ze af en toe voorbij komen. Voorbumper front spoilers op de ‘gewone’ (highline/comfortline) polo voorbumpers. Dit maakt de voorkant nét even wat stoerder. Heeft iemand van jullie deze gemonteerd? Ik kan het nergens vinden en ik vraag me af of het monteren wel zo makkelijk is..

Iemand ervaring hiermee?

Zie bijlagen voor voorbeelden!


Ik kwam zojuist deze tegen, geen idee of dat dit is wat je bedoelde: http://www.vagshop.nl/products/VW-Polo-(AW)-GTI-Onderspoiler-voorbumper-.html
 
Volkswagen  Polo Business R-line  1.0 TSI 70kW/95pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!