Voorbumper Highline vervangen voor WRC

Zou iemand mij kunnen vertellen of het mogelijk is de Highline bumper van een Polo 6R uit 2010 te vervangen door onderstaande bumper van de Polo 6R WRC Street? En weet iemand toevallig het artikelnummer?

polo6r_WRC.jpg
 
Mocht hij überhaupt levertijd zijn hou dan wel rekening met hoofdprijzen. Is de WRC al leverbaar in NL? Volgens mij niet. Dan kan je dus ook niks bestellen er van.
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDi 
De WRC is wel te bestellen in Nederland alleen is het nog de vraag of hij wel geleverd gaat worden. Er zijn er nu 7 bestelt alleen de fabriek blijft erg stil over levering :cry:
 
Ik weet nog van mijn cup edition ombouw dat je wel wat extra dingen nodig had, maar het zal hoogst waarschijnlijk gewoon passen, zoals al vermeld hierboven zitten er alleen geen mistlampen en/of dagrijlichten in, dus deze zul je dan in je koplamp moeten hebben als je dit wilt behouden!

Ik zou gewoon even naar de dealer gaan, maar reken maar op een flink bedrag voor een bumper, mijn cup bumper zou nieuw los al 680euro kosten (in de primer), de roosters waren bij elkaar nog iets van 120euro en toen kwam er nog wat bevestigingsmateriaal bij voor een paar tientjes. Ik heb toen ook besloten de boel 2e hands te kopen.
 
Bedankt allen voor de reacties!

Gisteren een mail verzonden naar VW met de vraag of deze gaat passen. De wielkassen zijn volgens mij niet breder als ik het zo vergelijk. In dit geval hou ik er rekening mee, dat deze bumper wel wat prijzig zal zijn... maar dan is het idd weer een mooie toevoeging aan mijn grijze Polo. Overigens heb ik de Xenon LED oem koplampen al reeds ingebouwd, dus is de DRL niet meer nodig.

Ik zit eraan te denken om de mistlampen zelf door te schakelen naar mijn bochtverlichting die in de koplampen reeds verwerkt zitten. Deze zijn nu nog niet actief.
 
Binnenkort zal ik wel een reactie krijgen van mijn dealer. Uiteraard hou ik jullie op de hoogte. Ik ga ervan uit, dat deze gewoon gaat passen en ook leverbaar is. Mijn zinnen heb ik erop gezet Big Grin!
 
Helaas... tot nu toe is de reactie niet bevredigend: "Zelfs bij pon onbekend, is nog niet eens zeker dat deze WRC hier besteld kan worden. Als dat wel zo is dan delen bestellen met origineel WRC kenteken dus dat gaat moeilijk worden ."

Toch blijf ik het proberen, vandaar dat de vraag nu uitstaat in Duitsland...

Als iemand meer info heeft, dan hoor ik het heel erg graag.
 
Ik heb gisteren te horen gekregen dat de wrc bumper wel te bestellen is voor de bluegt, maar dat alleen het spuiten al 800 euro kost, dus alles bij elkaar komt ver boven de 1000 eurie...
offtopic:
Ook hebben ze mij verteld dat er wel een panoramadak in gezet kan worden, maar dat wordt dan uitbesteed aan een ander bedrijf, en vw geeft geen garantie!!
 
Ik heb gisteren te horen gekregen dat de wrc bumper wel te bestellen is voor de bluegt, maar dat alleen het spuiten al 800 euro kost, dus alles bij elkaar komt ver boven de 1000 eurie...
offtopic:
Ook hebben ze mij verteld dat er wel een panoramadak in gezet kan worden, maar dat wordt dan uitbesteed aan een ander bedrijf, en vw geeft geen garantie!!

Een panoramadak zoals hij er origineel uitziet of zo een klein lelijk ruitje in je dak?
 
Is hier nooit een vervolg op gekomen? Ik heb nog geen VW Polo maar dit zou ik ook als eerste willen aanpassen. Een WRC bumper (desnoods replica), maakt de auto toch wel een stukkie dikker.
 
Volkswagen  Golf 6 GTI  2.0 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!