Volkswagen R & Coffee | 11 & 12 mei 2024

JelleR

Premium lid
899
478
102
Volkswagen organiseert een cars & coffee + trackday voor het 20 jarig bestaan van VWR.

Hierbij nodigen zij eigenaren (maar ook liefhebbers) van R modellen uit om richting Lausitz(ring) te komen.
Het evenement vindt plaatst op 11 en 12 mei van 2024. De cars & coffee is op zaterdag 11 mei van 10:00 tot 17:00 uur.

De trackday vindt plaats op het DEKRA Lausitzring-circuit van 12:30 tot 18:00 uur.
Heb je een R-model? Dan kan je jezelf inschrijven en kans maken om samen met in totaal 50 anderen het circuit op te gaan.

Meer informatie:

Laat vooral weten wat je ervan vindt, of je komt/meegaat en of er misschien wel aanvullende info beschikbaar is.

Zelf ben ik uitgenodigd door VWR op Instagram om tenminste de Cars & Coffee bij te wonen, dus dat zal ik dan ook met plezier doen.
Ik plak er gelijk een midweek Berlijn aan vast, we zitten dan toch in de regio! :)
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Ying WRC
Ik had deze meeting ook al voor bij zien komen op internet.
Wat is precies het verschil tussen de zaterdag en zondag?
De zondag komt bij niet zo goed uit.
Zou het de moeite zijn om alleen zaterdag te gaan?
 
Volkswagen  Polo R WRC 2378  2.0 Turbo 220pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!