Volkswagen Polo GTI 180PK AUT 2012

Status
Niet open voor verdere reacties.
€13.250

Voor foto's zie de volgende link: https://link.marktplaats.nl/m1231163257

Bij deze te koop aangeboden:

Nette 5 deurs Volkswagen Polo GTI. De auto is van oktober 2012 en heeft een logische aantoonbare kilometerstand (onderhoudsboekje aanwezig). De auto beschikt over maar liefst 180 PK! In combinatie met de soepele DSG automaat, is het werkelijk waar, een plezier om mee te rijden. De auto is altijd op tijd onderhouden en hier is zeker niet op bezuinigd. Momenteel staat er 117.315 kilometer op de teller. Bij 115.000 kilometer heeft de auto een grote beurt gehad. O.a zijn de volgende onderdelen vervangen:
-Olie
-Filters
-Bougies
-Ruitenwissers
- etc.

Het betreft een luxe autovoering. De volgende opties zijn aanwezig:
-Xenon verlichting
-DSG automaat
-Sport stoelen
-Climate control
-Cruise control
-Rode remklauwen
-Getinte ramen
-Zwarte hemel
-F1 Schakelflippers aan het stuur
-RNS 510 navigatiesysteem met bluetooth (zowel muziek als bellen)
-Sportstuur met stuurwielbediening
-17 inch GTI velgen (zomerbanden)
-Bandenspanningscontrole
-Regen+lichtsensor
-Automatische ruitenwissers
-Elektrische ramen (ook achter)
-2 originele sleutels
-Automatisch dimmende binnenspiegel
-Mistlampen
-Bekerhouder
-Aux aansluiting

Er zijn evenees originele Volkswagen R-Line velgen, inclusief zo goed als nieuwe Michelin winterbanden aanwezig (zie foto 5). Daarnaast is de complete binnenverlichting vervangen door blauwe leds.

Kortom, gaat het hier om een bomvolle Volkswagen Polo GTI!

Ik verkoop deze auto, omdat ik een grotere auto wil aanschaffen.

Voor vragen kunt u mij altijd bellen/whatsappen.

Met vriendelijke groet,

Ralph
0612803721
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo GTI  1.4 TSI 180PK 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!