Volkswagen polo aw GTI 2018 alarm gaat willekeurig af?

V

Verwijderd lid 13633

Yo beste polo drivers,

Ik heb een 2018 gti met het probleem dat soms random het alarm afgaat van mijn auto. Dit kan nachts, middags echt op elk moment zijn.
Nu heb ik ook geprobeerd interieur bewaking uit te schakelen maar als ik dit bij het infotainment uitzet en de auto op slot doe is die automatisch weer aan.

Ramen zijn allemaal dicht
De auto heeft wel keyless entry
De batterijetjes van de sleutel zijn zoon 4-5 maandjes oud.

Iemand hetzelfde gehad of een oplossing?
alvast bedankt!
 
Ik heb geprobeerd net om het alarm af te laten gaan maar zonder succes. Auto van links naar rechts laten hobbelen. Beste optie om gewoon naar de dealer te gaan of kan vcds ook uitlezen hoevaak of waardoor het getriggerd is? Is het ook een optie om de motorklep los te doen auto op slot en accu pool los. Zodat die nog wel op sloot staat maar ik snachts niet 4-5x uit bed moet?
 
Ik heb een AW van 2022 en weet dus niet of deze precies hetzelfde is als die van jou.
Het kapje met de 4 kleine sleufgaten (foto 1) kan je voorzichtig er af trekken, dan zie je ook de 2 schroeven waar de voorkant mee vast zit. (foto 2)
Dankje wel voor de fotos! Heb even aan de kabels gerommeld en heb de sensoren gepoetst met een microvezel doek. Er was best wat stof op het kapje zelf hopelijk lost dit wat op…
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!