Volkswagen Polo AW (2018) VCDS mogelijkheden

Klopt, MIB3
ik kan enkel vinden waar je in zijn geheel teruggaat naar fabrieksinstellingen, nergens voor enkel de verlichting
Ja bij MIB2 kan het op categorie.
Misschien goed in je instructieboekje kijken lijkt mij sterk dat het niet zou kunnen...

Wel gek dat dan heel je auto naar fabrieksinstellingen staat...als je alleen 1 categorie terug zou willen zetten...
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Zonet weer een paar fabrieksresetten gedaan. Dan staat de CH/LH op 90 sec maar zodra ik inlog met mijn mail en ww…..hoppa, weer 30 sec!
Zowel bij mij als bij “andere gebruiker”.

Kan het niet uitstaan!!!
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI comfortline business 
Helaas is het inderdaad niet meer mogelijk ( MIB 3 perikelen). En zelf volledige gereset lost dit niet op meer bij de MIB3.
Ook in de adaptiewaarde gekeken maar lukt helaas niet ook met het vinkje bij long coding de soft reset aanvinken zet hij de zaken niet meer door. Module 09 heeft eenzelfde probleem daarmee met knipperfunctie. Deze kan je dan wel weer door vinkje aan te zetten hem een soft reset geven om hem dan door te zetten.

MIB 3 zit in de polo met POLO groot op de achterzijde.
 
  • Leuk
Waarderingen: RedpoloC
Helaas is het inderdaad niet meer mogelijk ( MIB 3 perikelen). En zelf volledige gereset lost dit niet op meer bij de MIB3.
Ook in de adaptiewaarde gekeken maar lukt helaas niet ook met het vinkje bij long coding de soft reset aanvinken zet hij de zaken niet meer door. Module 09 heeft eenzelfde probleem daarmee met knipperfunctie. Deze kan je dan wel weer door vinkje aan te zetten hem een soft reset geven om hem dan door te zetten.

MIB 3 zit in de polo met POLO groot op de achterzijde.
Wat kun je nog wel aan coding doen in de MIB3?
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!