Volkswagen Polo AW (2018) VCDS mogelijkheden

Ik zit al even te sparren met het volgende:
Mijn Polo R-line met ledverlichting staat al vanaf het begin op automatische Coming home/Leaving home. Ondertussen ook op 60 seconde.

Nu parkeerde ik laatst overdags voor een glazen raam en zette de motor stil. Omdat het contact nog aan stond bleven de DRL’s gedimd branden (zeg maar stadslicht).

Dit zag er toch best gelikt uit dus ik vroeg me af, is het mogelijk om in te stellen dat bij coming home/leaving home de DRL’s enkel branden ipv het dimlicht?
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 115PK 
Ik zit al even te sparren met het volgende:
Mijn Polo R-line met ledverlichting staat al vanaf het begin op automatische Coming home/Leaving home. Ondertussen ook op 60 seconde.

Nu parkeerde ik laatst overdags voor een glazen raam en zette de motor stil. Omdat het contact nog aan stond bleven de DRL’s gedimd branden (zeg maar stadslicht).

Dit zag er toch best gelikt uit dus ik vroeg me af, is het mogelijk om in te stellen dat bij coming home/leaving home de DRL’s enkel branden ipv het dimlicht?
ik heb de DRL's laten uitgaan bij optrekken handrem, en als ik dan de verlichting op stadslicht zet zie ik ook mijn DRL's gedimd branden. DRL's bij CH/LH zou idd wel mooi zijn.
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
Ik zit al even te sparren met het volgende:
Mijn Polo R-line met ledverlichting staat al vanaf het begin op automatische Coming home/Leaving home. Ondertussen ook op 60 seconde.

Nu parkeerde ik laatst overdags voor een glazen raam en zette de motor stil. Omdat het contact nog aan stond bleven de DRL’s gedimd branden (zeg maar stadslicht).

Dit zag er toch best gelikt uit dus ik vroeg me af, is het mogelijk om in te stellen dat bij coming home/leaving home de DRL’s enkel branden ipv het dimlicht?
Nee, je kunt niks wijzigen aan je lampen van je koplampen en de verschillende functies die zij kennen. Er zijn wat standaardkanalen die werken, zoals Marc opmerkt, maar de functie per lamp wijzigen, zoals dat bij een Polo 6C of Golf MK7 (pre-facelift) wel kan, is er niet.
 
  • Leuk
Waarderingen: RedpoloC
Weet iemand hoe je coming/leaving home tijd aanpast? Ik zie het staan in vcds, verander het in 90 sec, sla het op, waarde staat nu op 90 maar in auto menu blijft het 30 sec
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI comfortline business 
Klopt, Je kunt dan wel door scrollen in het menu naar 90. Ook al loopt het balkje niet verder dan 30. Maar het getal wel. Althans bij mij.
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Ik heb MIB2 en kan het ook, ik zit in Centerparcs en de wagen staat te ver anders had ik het voor je gefilmd.
Ga naar instellingen (volgens mij bij CAR, en niet bij ‘instellingen’) en dan kan je per module resetten.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 115PK 
Als je straks toevallig bij je auto bent, hou ik me aanbevolen want ik kom er niet uit :(
Speciaal voor jou ff foto’s gemaakt. Menuinstellingen van CAR
Fabrieksinstellingen
Tada
 

Bijlagen

  • A7EE88EA-8C05-4F7A-9908-915E5AB3F30A.jpeg
    A7EE88EA-8C05-4F7A-9908-915E5AB3F30A.jpeg
    1.8 MB · Weergaven: 58
  • 15948D1E-8423-4930-B9A4-E7E7FEC3B2B1.jpeg
    15948D1E-8423-4930-B9A4-E7E7FEC3B2B1.jpeg
    1.8 MB · Weergaven: 57
  • 87A178CE-F523-40A8-B90E-7A8F500DC24D.jpeg
    87A178CE-F523-40A8-B90E-7A8F500DC24D.jpeg
    1.8 MB · Weergaven: 58
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 115PK 
  • Leuk
Waarderingen: Cruz
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!