Volkswagen Polo 6R GTI GT R-Line koplampen H7

Status
Niet open voor verdere reacties.

Durban

Bekend lid
1,162
803
132
Een Set originele polo 6r koplampen.
Geen afgebroken delen, of goud vissen in de koplampen.
De set is netjes, een van de koplamp met een licht krasje valt bijna niet op zie foto..
Plug en Play klaar en rijden maar..

Prijs 100, -

Ophalen of verzenden mogelijk.

Zie foto bouwjaar op de sticker.
DSCN0543.JPG DSCN0545.JPG DSCN0544.JPG DSCN0547.JPG DSCN0548.JPG DSCN0549.JPG DSCN0550.JPG DSCN0552.JPG DSCN0553.JPG
 
Polo  R-line  1.6 TDi powerd by Durban 
Jawel, dit zijn polo comfortline highline gti rline blue gt koplampen. Die zijn gewoon identiek met het zelfde bestelnummer enal. Er is geen verschil tussen een koplamp die standaard op een comfortline zat of eentje die op een gti zat. Dus heeft er wel mee te zien.

Het is niet zoals bvb bij de 9n3 waar de GTI koplampen zwarte behuizing hadden en de standaard gewoon chrome.
 
My bad. Dan nog, vind ik dit persoonlijk enigzins misleidend. Als ik mijn deur wil verkopen, zet ik er ook niet GTI bij, omdat die ook dezelfde deur heeft. Maargoed.
Jeetjeeeeeee maak er nou geen drama van a.u.b en vervuil zijn verkooptopic niet.

Hij bedoelt gewoon alle modellen behalve bluemotion. Alle publiek weet wat hij bedoelt. Daar gaat het om.

Ik wil niet bot doen maar kom op zeg!
 
ik voel een lichte hoofdpijn opkomen ..:tearsofjoy:

nergens moeilijk over doen" slash: "die is ruimdenkend,
hij vindt niets een probleem,
alles moet kunnen.

Ja dit ben ik...;)


Het maakt niet uit hoe iemand het zegt, of schrijft maar laat iedereen in de waarde..
 
Polo  R-line  1.6 TDi powerd by Durban 
  • Leuk
Waarderingen: heugt, Marco71 en iichel
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!