Volkswagen Polo 6R 2011 upgrade radio?

Jay511

Bekend lid
1,998
1,190
133
Goeiedag!

Ik ben de trotse eigenaar van een Polo 6R uit 2011. Nu zit er zo’n standaard radio in... en wil ik graag een upgrade. Ik probeer uit te vinden wat de Volkswagen variant van deze upgrade is. Ik dacht zelf dat de RNS315 het was maar ik ben niet zeker.. Heeft iemand suggesties of weet iemand wat de VW kon/kan leveren in deze systemen? Liefst met BT.

Foto van huidige is toegevoegd.
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    1.1 MB · Weergaven: 24
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
In het aliexpress topic zag ik een discussie gaande over een mooie (gunstig geprijsde) vervanger voor je radio, misschien daar eens kijken of het wat voor je is?
 
Volkswagen  Polo 6R R-Line  1.6 TDI 141PK 
Rcd330plus noname halen. Geen twijfel over mogelijk. Rns is veelste diefstal gevoelig en de rcd heeft alles wat je nodig hebt

Top, ik zie ze op marktplaats van de carplayshop... of heb jij een idee waar te halen? Is deze gewoon in te bouwen en is fabrieksaf niks nodig op mijn Highline?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Welkom met je 6R. De radiodie je nu hebt is waarschijnlijk een RCD310, anders kun je een foto plaatsen welke je hebt. Je kunt eens kijken op de site van www.autopar.nl, die hebben veel typen radio's ter vervanging en kan ook ingebouwd worden.
 
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.4 
Ik heb goeie ervaringen met autopar, ja, je betaalt wellicht wat meer, maar dat moet je er dan wel voor over hebben als je iets goeds wil hebben ter vervanging van je huidige radio.
 
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.4 
mwa het is te doen, zou m niet kopen als je enkel radio luistert.. maar je kan een soort van DAB hebben als je een radio app download voor carplay. persoonlijk luister ik nooit radio, enkel muziek via spotify dus voor mij is het ideaal
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
Groter scherm. Sowieso de + nemen. En inbouw is makkelijk te doen zelfde aansluiting met je huppeldepup lock naam kwijt stekker achter op je radio
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!